۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۳۴۶۷۲
با صدور پيامي

دادستان عمومي و انقلاب کوهرنگ از مردم و برگزار کننده گان انتخابات تقدير کرد

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان كوهرنگ در پيامي از مردم و برگزارکنندگان انتخابات در کوهرنگ بخاطر رعايت مقررات انتخاباتي تقدير کرد.
دادستان عمومي و انقلاب کوهرنگ از مردم و برگزار کننده گان انتخابات تقدير کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، محمد قاسمي، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان كوهرنگ در پيامي از همه دست اندرکاران برگزاري انتخابات تشکر کرد.

متن پيام بدين شرح است:

عليرغم تمامي هجمه ها و برنامه ريزي هاي صورت گرفته برأي تضعيف روحيه مردم، مجددا حماسه ديگري در تاريخ جمهوري اسلامي ايران رقم خورد.

 ضمن تبريك به نامزدهاي منتخب مردم، راي مردم امانت سنگيني را بر عهده منتخبين نهاده و انشالله كه منتخبين مردم امانتدار خوبي در اين زمينه باشند.

لازم به ذكر است عليرغم وجود زمينه هاي بالقوه تنش و درگيري، با تدبير به موقع مسئولين بحمدالله در روند برگزاري انتخابات با مشكل معتنابهي روبرو نبوديم كه اين موضوع مديون تلاش هاي شبانه روزي دوستان بزرگوار در نيروي انتظامي، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا فدا) است، كه از زمان كليد خوردن انتخابات ضمن رصد كليه تحركات در مقاطع مورد نياز نسبت به شناسايي و خنثي سازي تهديدات اقدام نمودند

جا دارد ضمن عرض خسته نباشيد به اين بزرگواران دست تك تك اين بزرگواران را بوسيد.

در پايان سلامتي مقام معظم رهبري، سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي و پايبندي منتخبين به راي مردم را از خداوند منان خواستارم.

محمد قاسمي، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان كوهرنگ

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۲

1 Jan 2020