۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۷۷۹۶
امام جمعه موقت شهرکرد:

خارج شدن طرح بن-بروجن یعنی توهین به استان/ چهار نماینده استان ما با هم اتحاد ندارند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: با قلدری تونلی به اسم گلاب زده می شود ولی مصوبات قانونی کشور اجرا نمی شود. نگذاریم به استان توهین شود. من خطاب به نمایندگان می گویم، خارج شدن طرح یعنی توهین به استان. تمام نمایندگان اصفهان در ملغی کردن طرح بن بروجن متحد شدند. چرا چهار نماینده استان ما با هم اتحاد ندارند.
خارج شدن طرح بن-بروجن یعنی توهین به استان/ چهار نماینده استان ما با هم اتحاد ندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، نماز جمعه اين هفته شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري به امامت حجت الاسلام و المسلمين جعفري برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين جعفري در خطبه اول نماز جمعه اين هفته ضمن دعوت مردم به تقواي الهي، دعا جهت نزول رحمت الهي را خواستار شد.

شعارهاي انقلاب بايد به صورت واضح تبيين شود

وي در خطبه دوم به وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و ابعاد زندگي ايشان اشاره کرد و گفت: در آستانه سالروز ۹ دي، روز حماسه، روز بصيرت و روز بر هم زدن نقشه چيني هاي استکبار بر عليه نظام اسلامي هستيم. ما در دهه چهارم انقلاب به سر مي بريم. هر انقلابي اهداف و شعارهايي را دنبال مي کند. در انقلاب اسلامي ما هم بايد شعارها و اهداف چک شود تا راه گم نشود. شعارهاي انقلاب بايد به صورت واضح تبيين شود.

وي افزود: آنچه به نام فتنه ۸۸ روي داد، نياز به واکاوي و تحليل دارد. حتما اين قضيه يک پيشينه اي دارد. بايد ببينيم چه شد که عده اي قد علم کردند و نافرماني کردند. بحث من سياسي و جناحي نيست. آنچه در سال ۸۸ روي داد ريشه در سال هاي بعد از انقلاب دارد. سال هاي اول دوره اصلاحات شعارهایی گفته شد که مبانی اصلی دین ما را زیر سوال بردند. در روزنامه ای نوشتند آنچه که در مورد حیات آخرت وجود دارد همه زبان این دنیاست. چندی بعد روزنامه ای نوشت: حکومت دینی نداشته ایم ما و پیامبران فقط مبلغ دین هستند. بعد از آن حملات به سوی رأس حکومت اسلامی شروع شد. حلقه هایی هم در دانشگاه ها شکل گرفت، مطبوعات هم حمایت کردند.

برخی در سال ۸۸ به دشمنان این نظام سواری دادند

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: ما فتنه های مختلفی از اول انقلاب پشت سر گذاشته ایم. یکی از آن ها جمگ تحمیلی بود. بعد از عملیات نظامی فتنه دوم شروع شد و اعلام کردند نظام اسلامی را باید از درون استحاله کرد. اطاعت پذیری مردم را نشانه گرفتند که پایه اش در دوره اصلاحات بود. آقایان در سال ۸۷ گفتند ما شورای نگهبان و ساختار نظام را قبول نداریم. آقایان کمیته صیانت از آراء شکل دادند بعد اعلام کردند که در انتخابات تقلب شده. افراد و خواص در خصوص فتنه ۸۸ باید موضع خود را مشخص کنند. برخی در سال ۸۸ به دشمنان این نظام سواری دادند.

نگذاریم به استان توهین شود

حجت الاسلام جعفری ادامه سخنان خود را به تحولات استان اختصاص داد و اظهار داشت: ما منتظر رحمتیم. در این وضعیت بحرانی خطاب به مسئولین و نمایندگان می گویم، چرا تعداد ۳۳ طرح استان باید متوقف شود و به دادگاه برود. شورای عالی امنیت ملی اگر گفته طرح بن بروجن باید اجرا بشود چرا الآن تعطیل است؟ نمایندگان نباید اجازه دهند این طرح از استان خارج شود. با قلدری یک تونلی به اسم گلاب زده شود ولی مصوبات قانونی کشور اجرا نشود. نگذاریم به استان توهین شود. من خطاب به نمایندگان می گویم، خارج شدن طرح یعنی توهین به استان. تمام نمایندگان اصفهان در ملغی کردن طرح بن بروجن متحد شدند. چرا چهار نماینده استان ما با هم اتحاد ندارند.

انتهای پیام/۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۵:۲۸

28 Dec 2019