۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۵۷۲۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان چهارمحال و بختياري؛

فعاليت هاي شهيد عبادي حاكي از نهايت عشق و ارادت ايشان به اهل بيت(ع) بود

حجت الاسلام والمسلمين سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت قمر بني هاشم(عليه السلام)در ديداري صميمانه با خانواده شهيد حجت الاسلام و المسلمين عبادي از نزديك از اوضاع اين خانواده مطلع گشت.
فعاليت هاي شهيد عبادي حاكي از نهايت عشق و ارادت ايشان به اهل بيت(ع) بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛‌ مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان در اين ديدار محبت آميز ضمن عرض تبريك فرا رسيدن هفته بسيج به مادر، همسر وديگر اعضاي خانواده اين شهيد روحاني گفت: فعاليت هاي شهيد عبادي حاكي از نهايت عشق و ارادت ايشان به اهل بيت(عليهم السلام) است.

وي افزود: شهيد عزيز حاج آقا عبادي در راه دين خدا و احياء دين خدا جان شيرين خود را تقديم كردند و به فيض شهادت رسيدند.

حجت الاسلام سرافراز ديدار با خانواده شهيد را موجب دلگرمي و كسب روحيه دانست و ضمن اطمينان دادن به خانواده شهيد در ادامه دادن راه و مسير شهدا، بيان كرد: هيچ گاه از مسيري كه در آن قرار گرفتيم توقف نمي كنيم و از خداوند مي خواهيم ما را ثابت قدم بدارد و  اميدوارم خداوند ما را مديون شهدا قرار ندهد.

سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان نيز در معرفي شهيد عبادي بيان كرد: اين شهيد بزرگوار در سخت ترين شرايط امنيتي در سيستان و بلوچستان به فعاليت تبليغي پرداخت و به خاطر عملكرد موفق خود مورد ترور قرار گرفته و به فيض شهادت رسيدند.

 همسر شهيد در بيان شخصيت شهيد عبادي به تلاش و كوشش زياد و ارتباط صميمي شهيد با مردم اهل تسنن اشاره كرد و گفت: اين شهيد فعاليت زيادي داشتند و آرزوي شهادت داشتند كه در آخر هم به شهادت رسيدند.


شهيد عبادي از شهداي روحاني شهرستان لردگان كه مدت 6سال در استان سيستان و بلوچستان به فعاليت تبليغ دين وحدت بخش اسلام پرداخته كه در تاريخ19/01/1388در شهرستان خاش جلو چشم همسر و فرزندان خود توسط گروه معاند وهابي به فيض عظيم شهادت رسيدند.
 


 
انتهاي پيام1020ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۲۰

10 Jan 2020