۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۴۸۱۶
همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرکرد صورت گرفت؛

آموزش آداب اجتماعي روزه داري در کارگاه پرورش حس ديني

اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شماره دو با آداب اجتماعي روزه داري آشنا مي شوند.
آموزش آداب اجتماعي روزه داري در کارگاه پرورش حس ديني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ سميه ويسي مسوول مرکز فرهنگي هنري شماره دو شهرکرد با تاکيد بر لزوم آموزش هاي ديني در مراکز کانون به برگزاري کارگاه هاي پرورش حس ديني با محوريت آموزش آداب اجتماعي روزه داري اشاره کرد.

وي در اين خصوص گفت: دعوت از کارشناسان ديني و آموزش هاي تخصصي در اين راستا ازجمله برنامه هاي پيش بيني شده در اين کارگاه ها محسوب مي شود.

وي با تاکيد بر ارائه فعاليت هاي ديني در کانون، ايجاد زمينه آشنايي با احکام و فرامين دين، علاقه و انس‌کودکان با قرآن و مفاهيم ديني، استفاده از شيوه هاي غيرمستقيم و عملي در ارائه و انتقال مفاهيم قرآني به کودکان و انتقال مفاهيم آموزشي و تربيتي قرآن به کودکان را ازجمله اهداف برگزاري اين کارگاه ها عنوان کرد.

وي برگزاري کارگاه هاي دوره اي با محوريت هاي حجاب و عفاف، آموزش روخواني و مفاهيم قرآني، آموزش احکام و... را ازجمله برنامه هاي مستمر ديني در مرکز فرهنگي هنري شماره دو شهرکرد عنوان کرد.

ويسي آموزش کلياتي درخصوص آداب اجتماعي روزه داري، رسالت روزه دار در اجتماع، روزه خواري و عواقب آن، آسيب هاي اجتماعي روزه خواري وتفاوت هاي روزه ياري و روزه خواري براي اعضا، پرسش و پاسخ در اين زمينه، اهدا جايزه ونمايش فيلم توسط خرميان کارشناس معاونت اجتماعي نيروي انتظامي با حضور ۷۰ عضو کودک و نوجوان دختر را از جمله فعاليت هاي انجام شده در اين کارگاه عنوان کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۰۴

8 Feb 2020