۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۵۸۲۶
امام جمعه شهرکرد:

جلوگیری از توسعه اسلام ناب مهمترین هدف تقویت گروه داعش است

محاصره قرار دادن جمهوری اسلامی برای جلوگیری از نفوذ و رشد اسلام ناب در منطقه از مهمترین اهداف تقویت گروهک تروریستی داعش در عراق است.
جلوگیری از توسعه اسلام ناب مهمترین هدف تقویت گروه داعش است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اقدامات تروریستی داعش در عراق، گفت: داعش نیروهای تربیت شده آمریکا و صهیونیسم است که سازمان‌ها جاسوسی سیا و موساد با همراهی حکومت های خودباخته منطقه این افراد را مدت هاست که پرورش داده‎اند.

وی افزود: بی‎شک این نیروها به جان خود آمریکا و اروپا می‏‌افتند و دامن‌گیر خود این کشورها می‎شوند.

نکونام با اشاره به اهداف تقویت داعش در منطقه، گفت: تضعیف قدرت و عظمت اسلام، تحکیم پایه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و محاصره قرار دادن جمهوری اسلامی که جلوی نفوذ و رشد اسلام ناب را بگیرند از مهمترین این اهداف است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در توصیه‌ای به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای، تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان کشور باید به فکر منافع نظام و مردم باشند و بدانند که مردم هم پشتیبان آن‌ها هستند.

نکونام، از مذاکره‌کنندگان به واسطه شفافیت، صلابت و مقاوم‌تر بودن در دور جدید مذاکرات تقدیر کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان کشور، اظهار کرد: در استان ما هم تدابیر مربوط به دانشگاه ها باید با حساسیت انجام گیرد و اینطور نباید باشد که جریان های سیاسی در دانشگاه ها جولان بدهند.

نکونام به 17 تیر 64 سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و گفت: ایشان در این سفر به روستای محروم سرآقا سید رفتند و پیامشان این بود که انقلاب توسعه عدالت محورانه می خواهد نه توسعه ای که یک مشت سرمایه دار در آن رشد کنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود در روستای سرآقا سید گفتند که انقلاب در پی آن است که حداقل یک زندگی متوسط برای همگان ایجاد کند.

نکونام گفت: این در حالی است که همان موقع توسط نخست وزیر وقت و برخی از دولتمردان این امر مورد غفلت واقع شد و در بقیه دولت‌ها تاکنون چنین روندی کم و بیش ادامه دارد.

وی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برنامه جزءخوانی که برای سومین سال متوالی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود و مراسم دعای ابوحمزه ثمالی که شب ها ساعت 10 در همین مکان برگزار می شود از مهمترین این برنامه ها به شمار می رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۴۷

14 Jan 2020