۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۷۸۹۶
همزمان با ایام‌الله ۱۲ فروردین‌ماه؛

جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی در شهرکرد برگزار می‌گردد

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه ۱۱/۱/۹۵ رأس ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.
جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی در شهرکرد برگزار می‌گردد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد دوازدهم فروردین‌ماه این استان که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد از دوازدهم فروردین به عنوان بهار انقلاب و نوید بخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی یاد کرد و گفت: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین استان شعار اصلی حکومت شکل گرفته در دوازدهم فروردین را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و تصریح کرد: در روز پربرکت دوازده فروردین‌ماه ۱۳۵۸، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن‌های بسیار، دگر بار نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

گرجی ادامه داد: برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر این یوم‌الله مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردين‌ماه و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر با عنوان «جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه ۱۱/۱/۹۵ رأس ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین از برگزاری مراسم خاص با همین عنوان در مساجد منتخب خبر داد و افزود: مسجد فاطمه‌الزهراء (س) ميرآباد شهرکرد روز چهار‌شنبه ۱۱/۱/۹۴ همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء میزبان عموم مردم ولایت‌مدار شهرکرد برای برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین است.

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرکرد، دوازدهم فروردین‌ماه را یکی از روزهای سرنوشت‌ساز و مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید از فرصت معنوی ایجاد شده در راستای گرامیداشت روز زن و مادر و یوم‌الله ۱۲ فروردین بهره برد.

حمید ملکپور ادامه داد: اگر برنامه‌ها و مراسم انقلاب اسلامی در مرکز استان بطور صحیح و باشکوه برنامه‌ریزی شود باعث الگوگیری سایر شهرستان‌ها نیز می‌شود و هیچ مشکل و دغدغه‌ای برای برگزاری این برنامه‌ها نداریم.

ملکپور از برگزاری مراسم ویژه این ایام در مرکز استان با محوریت مساجد منتخب در شب شام ولادت در یوم‌الله ۱۲ فروردین خبرداد و تصریح کرد: باید در مکان های پرجمعیت استقرار میهمانان نوروزی فضاسازی مناسبی برای ۱۲ فروردین صورت پذیرد تا فضای استان متحول شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش بزرگداشت باشکوه یوم‌الله ۱۲ فروردین‌ماه را از ضروریات آشنایی نسل جوان با مراحل تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه‌ای الهی است که خدا به مردم عرضه داشته است.

گفتنی است در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۲۷

27 Dec 2019