۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۹۸۷۶
باحضور معاون درمان وزارت بهداشت

دستگاه سي تي اسكن بيمارستان بروجن افتتاح شد

دستگاه سي تي اسكن ۱۶ اسلايس با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن افتتاح و راه‌اندازي شد.
دستگاه سي تي اسكن بيمارستان بروجن افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، رئيس بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن در حاشيه اين مراسم، اظهار داشت: قريب به ۲۰ ميليارد ريال اعتبار جهت تعمير و تجهيز بخش سي تي اسكن و راه‌اندازي اين دستگاه هزينه شد.

عليرضا جعفري با بيان اينکه پيش از اين خدمات سي تي اسكن با دستگاه وقفي كه از سال ۱۳۸۰ در بيمارستان مستقر شده بود انجام مي‌شد، افزود: امروز با خريداري يكي از مجهزترين دستگاه‌ها،‌ مردم شريف شهرستان از سطح بالاتري از خدمات بهرمند خواهند شد.

جعفري همچنين از افزايش تخت‌هاي ICU از دو تخت به ۹ تخت خبر داد و گفت: با استقرار پزشك متخصص مغز و اعصاب و انجام اعمال جراحي نوروسرجري با تجهيز و تعمير اين بخش نيازهاي بيماران مرتفع گرديد.

رئيس بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن با بيان اينكه قرار گرفتن شهرستان در مسير ارتباطي جاده شهركرد به خوزستان بار مراجعات ناشي از حوادث جاده‌اي را افزايش داده است، افزود: علاوه‌بر يکصد هزار نفر جمعيت تحت پوشش بيمارستان بخش عمده‌اي از مصدومين حوادث نيز به اين مركز درماني ارجاع داده مي‌شوند.

گفتني است همزمان با اين مراسم بخش خيري بيماران خاص و دياليز در زميني به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و زيربناي دو هزار متر مربع در سه طبقه در محل بيمارستان بروجن کلنگ‌زني شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۲:۰۸

16 Jan 2020