۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۷۵۱۶
آیین افتتاح مجتمع مسکونی 236 واحدی حضرت قائم

مجتمع مسکونی236 واحدی حضرت قائم در شهرکرد افتتاح شد

مجتمع مسکونی 236 واحدی حضرت قائم (ارواحنا له الفدا) در شهرکرد با حضور سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ،جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.
مجتمع  مسکونی236 واحدی حضرت قائم در شهرکرد افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز، مجتمع مسکونی حضرت قائم (ارواحنا له الفدا) در زمینی به مساحت سی و هشت هزار و ۳۲ مترمربع و با زیربنای مفید ۲۲ هزار و ۴۸۸ مترمربع در چهار بلوک شامل ۲۳۳ واحد مسکونی و همچنین مجموعه ورزشگاه، مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) و پارکینگ با هزینه ای بالغ بر 360 میلیارد ریال ساخته شده است.

سردار علی‌محمد اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ بیان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام صادق (ع) مجموعه مجتمع مسکونی حضرت قائم (ارواحنا له الفدا) شامل 236 واحد مسکونی بعد از پنج سال با هزینه ای بالغ بر 360 میلیارد ریال که شامل آورده مجموعه کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین کمک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است افتتاح شد.


سردار اکبری در ادامه بیان داشت: به جرئت می توان گفت این مجموعه در سطح استان چهارمحال و بختیاری بی نظیر و در سطح استان همسایه یعنی اصفهان کم نظیر می باشد و امید است که خانواده محترم کارکنان سپاه سال ها از این مجموعه استفاده کنند.

در ادامه آیین افتتاحیه احمد راستینه مدیرعامل مجتمع مسکونی حضرت قائم (ارواحنا له الفدا) بیان کرد: طرح احداث پروژه ۲۳۶ واحدی حضرت قائم از سال ۱۳۹۱ آغاز شده بود و با کار جهادی شرکت تعاونی مسکن کارکنان و شرکت جهاد خانه سازی اصفهان هم اکنون به بهره برداری رسید.

در ادامه مهندس بیات، معاون اجرایی شرکت جهاد خانه‌سازی اصفهان با ارائه گزارش روند پیشبرد پروژه گفت: مجتمع مسکونی قائم (ارواحنا له الفدا) در زمینی به مساحت سی و هشت هزار و۳۲ مترمربع و با زیربنای مفید بیست و دو هزار و۴۸۸ متر مربع در چهار بلوک شامل ۲۳۳واحد مسکونی و همچنین مجموعه ورزشگاه، مجموعه فرهنگی و پارکینگ ساخته شده است.

بیات در ادامه بیان کرد: میانگین متراژ واحدهای مسکونی ۹۵ مترمربع است که هر واحد به صورت مجزا دارای پارکینگ و انباری است، همچنین فضای ورزشی با متراژ ۱۲۰۰ مترمربع، فضای فرهنگی با متراژ ۵۰۰ مترمربع، فضای موتورخانه با متراژ ۳۱۵ مترمربع و فضای سبز با متراژ ۴۰۰۰ مترمربع از دیگر امکانات مجتمع است.

در پایان آئین افتتاحیه از دست اندر کاران و کارفرمایان پروژه تجلیل به عمل آمد.

 
 
انتهای پیام/ ۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۱۸

27 Dec 2019