۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۰۵۸۶
امام جمعه لردگان؛

روز عيد غدير از بزرگترين اعياد مذهبى است/ تصميم‌گيرى صحيح نيازمند آمار دقيق و قابل اعتماد است

امام جمعه لردگان گفت: آمار و محاسبه اطلاعات دقيق كشور يكى از نيازهاى اصلى كشور و خصوصا مديران براى تصميم‌گيرى صحيح در كشور است
روز عيد غدير از بزرگترين اعياد مذهبى است/ تصميم‌گيرى صحيح نيازمند آمار دقيق و قابل اعتماد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، نماز جمعه اين هفته به امامت حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در مصلاي بزرگ اولي الامر شهر لردگان برگزار شد .
حجت الاسلام انصاري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن گرامي داشت دهه امامت و ولايت گفت: روز غدير از بزرگترين اعياد مذهبي است و اين عيد مستضعفان، محرومان و عيد مظلومان جهان است، عيدى است كه خداى تبارك و تعالى به‌وسيله رسول اكرم(ص) براى اجراى مقاصد الهى و ادامه تبليغات و ادامه راه انبيا،حضرت اميرالمومنين (ع) را به عنوان جانشين، هادي و رهبر منصوب فرمودند.

خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به بيانات حضرت امام خميني(ره) گفت: «اگر گذاشته بودند كه حضرت علي(ع) حكومتي را كه مي‌خواهد، به پا كند، تمام انحرافات از بين مي‌رفت و جامعه يك جامعه صحيح و سالم مي‌شد.»

انصاري در بخش ديگر سخنتان خود به سرشماري نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: با توجه به در پيش بودن سرشماري نفوس و مسكن، درست پاسخ دادن به مأموران آمار گوشزد گردد و ثمرات آمار و اطلاعات صحيح براي كشور و آباداني آن را بازگو نمود.

انصاري گفت: تصميم‌گيري صحيح، نيازمند آمار دقيق و قابل اعتماد است.

امام جمعه لردگان گفت: آمار و محاسبه اطلاعات دقيق كشور يكى از نيازهاى اصلى كشور و خصوصا مديران براى تصميم‌گيرى صحيح در كشور است

انقلابى بودن و انقلابى ماندن
وي،بازخواني مطالبات رهبري حكيم انقلاب اشاره کرد: يكى از مطالبات اصلى رهبر معظم انقلاب كه در سالهاى اخير بارها و بارها روى آن تأكيد شده است، انقلابى بودن و انقلابى ماندن مسؤولان و نهادهاى انقلاب اسلامى است. اين مطالبه رهبر معظم انقلاب به معنى پايبندى به اصول انقلاب اسلامى و تداوم حركت در مسيرى است كه امام راحل عظيم الشان تعيين كردند.

آغاز جنگ تحميلى عراق عليه ايران و هفته دفاع مقدس‌
انصاري در بخش ديگر سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: در ۳۱ شهريور ۱۳۵۹ رژيم بعثى عراق با تصميم و طرح قبلى و با هدف برانداختن نظام نوپاى جمهورى اسلامى، جنگى تمام‌عيار را عليه ايران اسلامى آغاز كرد.

وي افزود: در هشت سال دفاع مقدس، مردم مسلمان و انقلابى ايران و نيروهاى جوان و شهادت‌طلب به جبهه‌ها شتافتند و پس از شكل‌گيرى اتحاد و انسجام در ميان نيروهاى انقلابى و طرد نيروهاى وابسته، حماسه‌اى مقدس شكل گرفت كه در تاريخ ايران اسلامى‌ بى‌سابقه بود.

خطيب نماز جمعه لردگان گفت: حماسه دفاع مقدس، بركات و دستاوردهاى‌ بى‌نهايتى را براى ملت ايران به ارمغان آورد. جهاد و شهادت مردمان با ايمان و مخلص اين سرزمين و ستون‌هاى نظام اسلامى را مستحكم نمود.

وي گفت: به همين مناسبت بزرگ‌داشت اين همه مجاهدت و ايثار هرسال ۳۱ شهريور تا ششم مهرماه به‌عنوان هفته دفاع مقدس نامگذارى شده است.

انصاري در پايان به بازگشايي مدارش اشاره داشت: اولياي دانش آموزان انتظار نداشته باشند که آموزش و پرورش به تنهايي مي تواند در تربيت و پرورش فرزندان نقش داشته باشد، روابط خانوادگي نقش بزرگي در تحکيم اساس خانواده و تقويت همبستگي ميان اعضاي آن دارد.

انتهاي پيام1020ج /630 ل

 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۲۸

28 Dec 2019