۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۴۰۹۶

چاله هاي سطح خيابان هاي شهر لردگان رانندگان را عاصي کرد+ تصاوير

مدت ها است که چاله چوله هاي ايجاد شده در سطح خيابان هاي شهر لردگان بلاي رانندگان شده و آنان را سخت عاصي و معترض کرده است.
چاله هاي سطح خيابان هاي شهر لردگان رانندگان را عاصي کرد+ تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ برهم زدن نظم و زيبايي شهري و اختلال در پاکيزگي خيابان ها را مي توان از ديگر مشکلاتي عنوان کرد که  وجود اين چاله ها در سطح شهر ايجاد مي کند.
کنده کاري هاي صورت گرفته و ترميم نکردن بموقع آنها و جمع شدن آب در اين چاله ها مي تواند موجب بروز مشکلات بهداشتي براي شهروندان شود.
 

وجود اين چاله ها که هراز چند گاهي نيز خسارت هايي را به خودروها وارد مي سازد اشک و داد رانندگان را در آورده اما با اين وجود، مشکل همچنان به قوت خود باقي است و گويي مجموعه مديريت شهري به فکر راه حل اساسي پر کردن اين چاله ها نيستند و ريختن خاک و شن نيز نمي تواند چاره ساز باشد.

هر از گاهي رسانه ها در خصوص اين موضوع قديمي و تکراري قلم فرسايي مي کنند اما گويي قلم ها نيز در مقابل حل اين مشکل عاجز و ناتوان نشان مي دهند و همچنان چاله هاي ايجاد شده به قوت خود باقي مانده و گويا شهروندان به ويژه رانندگان چاره اي جز کنار آمدن با اين معضل را ندارند.
 

يکی از راننده مسافرکش لردگانی در گفت و گو با سلام لردگان بیان داشت: انتظار اين بود که به خاطر ميهمانان نوروزي هم که شده، چاله چوله هاي خيابان هاي سطح شهر ترميم شود اما اين آرزو و انتظار نيز رنگ حقيقت به خود نگرفت.


یکی از کسبه‌های لردگاني نیز گفت: مردم عوارض مي دهند تا شهرداري ها به وضعيت شهر ازجمله ترميم خيابان ها رسيدگي کنند نه اينکه درآمد حاصل از آن به منظور...

شهروند ديگري نيز گفت: وضعيت چاله هاي ايجاد شده در خيابان ها و کوچه هاي شهر آنچنان بد و نامناسب است که تردد را براي وسايل نقليه سخت کرده و نياز است اعضاي شوراي شهر و شهردار هرچه زودتر به اين وضعيت نابسامان رسيدگي کنند.
 
فرهنگي افزود: در برخي خيابان هاي شهر مشاهده مي شود که کارگران شهرداري يا خود مردم چاله هاي ايجاد شده را با خاک و شن ترميم مي کنند ولي اين راه چاره نيست و اين حفره ها بايد با آسفالت پر شوند.

راننده تاکسي دیگری در گفت و گو با سلام لردگان گفت: از صبح تا شب براي کسب درآمد و تامين معاش در خيابان هاي شهر پرسه مي زنم و از بس به صورت زيگزاگ و مارپيچ رانندگي مي کنم ديگر خسته شده ام و معلوم نيست اين وضعيت نابسامان و ناخوشايند تا کي ادامه خواهد يافت.

راننده ديگري مي گويد: گاهي اوقات رد کردن ناگهاني اين چاله ها موجب تصادفات رانندگي مي شود و رانندگان يکديگر را مقصر مي دانند که اگر سانحه ديدگان با حقوق شهروندي خود به شکل بهتري آشنا بودند و از طرفي حوصله و وقت کافي براي شکايت داشتند به حتم مي توانستند خسارت هاي تحميل شده بر خود را از شهرداري بگيرند تا شايد براي رفع اين مشکل حادثه آفرين چاره انديشي کنند.


انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۵:۰۸

12 Jan 2020