۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۶۰۷۶
فرماندار سامان:

اعتبار 500 ميليون توماني براي فرهنگسراي سامان اختصاص یافت

فرماندار شهرستان سامان گفت: براي فرهنگسراي شهرستان سامان 500 ميليون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
اعتبار 500 ميليون توماني براي فرهنگسراي سامان اختصاص یافت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي در اولين همايش روز هنر سامان با تقدير و تشکر از تمامي دست اندار کاران برگزارکننده همايش بزرگ روز هنر سامان تقدير و سپاس گذاري کرد و اظهار داشت: حقيقتا انسان هنر و زيبايي هنر را مي بينيد و لذت مي برد و زمان که هنرمندان جوان را مي بيند لذت از هنر بيشتر مي شود.

صالحي افزود: آثار ارائه شده در اين همايش نشان از شان و شوکت شهرستان سامان است که اکثر ساماني هنرمند هستند و هنر هاي بسيار خوب داشته و دارند.

وی با بيان اينکه ظرفيت و پتانسيل که وجود دارد بايد مورد توجه و سازماندهي قرار گيرد، بيان داشت: هنرمندان با تشکيل سمن ها مي توانند بهترين خدمات و هنر را ارائه کنند و با تشکيل سمن ها ارتباط بهتري با دستگاه متولي داشته باشند.

فرماندار سامان با اشاراره بر اينکه ما آمادگي داريم امکانات حداقلي از قبيل محل کار و دفاتر را در اختيار هنرمندان قرار دهيم بيان داشت: براي تکميل فرهنگسراي سامان امسال ۵۰۰ ميليون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

صالحي با بيان اينکه بايد از ظرفيت ها و پتانسيل هاي انجمن ها و هنرمندان بيشت از اين استفاده شود، بيان داشت: در پايان سال جاري در اسفند ماه روز سامان را خواهيم داشت که با همکاري شما هنرمندان برنامه هاي ويژه و متنوع خواهيم داشت.

صالحي تصريح کرد: بايد با برنامه زمان بندي و کمک هاي مالي از هنر هاي بي نظير هنرمندان بيشتر استفاده را د اشته باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۶:۵۶

2 Jan 2020