۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۷۳۳۶
در چهارمحال و بختياري:

انعقاد قرارداد في مابين پارک علم و فناوري و شرکت آب و فاضلاب شهري

قراردادي مابين پارک علم و فناوري استان به نمايندگي دکتر اسماعيل پير علي رئيس پارک علم و فناوري استان و شرکت آب و فاضلاب شهري استان به نمايندگي قدرت الله بيگلري مدير عامل آب و فاضلاب شهري استان بسته شد.
انعقاد قرارداد في مابين پارک علم و فناوري و شرکت آب و فاضلاب شهري
به گزارش جهانبین نیوز ؛ دکتر اسماعيل پيرعلي رئيس پارک علم و فناوري استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: خريد نرم افزار و فعال سازي درگاه، پرداخت بر روي ۶۰ عدد سخت افزار، سامانه قرائت و صدور قبض و پرداخت آنلاين از موضوع اين قرارداد است.

وي با اشاره به اينکه آب و فاضلاب شهري استان ۶۰ دستگاه از اين محصول از پارک علم و فناوري خريداري مي کند تصريح کرد: آب و فاضلاب شهري استان براي خريد اين دستگاه ۲۳۱ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان هزينه خواهد کرد.

پيرعلي با بيان اينکه ۲۲۰ هزار مشترک آب و فاضلاب در اين استان وجود دارد ادامه داد: اين محصول مي تواند براي مشترکين سالانه بالغ بر شش هزار ميليارد ريال صرفه جويي براي آب و فاضلاب شهري استان به همراه داشته باشد.

وي اذعان داشت: اين محصول مي تواند در صرفه جويي آب و فاضلاب شهري و روستايي هم در استان و هم در کشور مورد استفاده قرار گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۹:۳۳

12 Jan 2020