۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۰۳۰۶
اطاعت ازرهنمودهاي مقام معظم رهبري گام هاي بلندي است در راستاي عملي کردن اقتصاد مقاومتي

سرپرست تبليغات اسلامي اردل در جمع مديران و مردم:

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: مديران سکان داران فرهنگ، اقتصاد وسياست کشور ومهمترين مشعل هدايت رهنمودهاي مقام معظم رهبري(حفظ الله)هستند.
سرپرست تبليغات اسلامي اردل در جمع مديران و مردم:
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل درجمع مردم و مديران در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل افزود: جامعه اي موفق است که رهبري عالم، دانا و توانمد درهمه زمينه ها داشته باشد و خداوند به برکت انقلاب اين نعمت الهي را در جامعه ما قرار داده و مديران ما بايد از رهنمودها و منويات ايشان بهره گيرند تا به ملت و کشور ما آسيب وارد نشود.

بهرامي اظهار کرد:رهبر انقلاب اسلامي امسال را به نام " اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل " نامگذاري کردند، پيداست که از ناحيه اقتصادي دغدغه داشتند و مي‌خواهند ما را بيشتر بسيج و تشويق کنند، به خصوص در جبهه هاي داخلي ممکن است توطنه‌ها و تحريم‌ها به ما آسيب برساند، بايد همه مسائل را پيش بيني و پيشگيري کنيم، ببينيم دشمن از چه ناحيه‌ و معبري مي‌خواهد به ما آسيب برساند، اين معبرها را بشناسيم و دربرابر دشمنان بايستيم، مقام معظم رهبري اين معبرها را معرفي ميکنند.

وي با بيان اينکه اطاعت ازرهنمودهاي مقام معظم رهبري گام هاي بلندي است در راستاي عملي کردن اقتصاد مقاومتي تاکيد کرد: اقتصاد مقاومتي به اين معني است که ما در فعاليتهايمان به گونه‌اي عمل کنيم که از هرجهت در زمينه اقتصاد مقاوم باشيم و بتوانيم در برابر دشمن مقاومت کنيم و به مشکل برنخوريم.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل مهمترين وظيفه دولت و مسئولين را در راه تحقق اقتصاد مقاومتي اهميت بر پژوهش و تحقيقات و تبديل ان به علم کاربري و توليد دانست و بيان کرد: بايد هر چه بيشتر به دنبال شکوفا کردن اقتصاد بود و از هر گونه وابستگي به بيرون پرهيز کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۸:۰۰

7 Jan 2020