۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: انتخابات آينده هر قدر باشکوه و سلامت و امنيت برگزار شود باعث اقتدار نظام جمهوري اسلامي مي شد و توطئه هاي دشمن کمرنگ تر خواهد شد.
مشارکت حداکثري مردم در انتخابات توطئه هاي دشمنان را خنثي مي کند/ کانديداها و مردم اخلاق انتخاباتي را رعايت کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن رعايت تقواي الهي، با اشاره به اهميت حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: هر قدر مشارکت مردم در انتخابات بيشتر باشد توطئه هاي دشمن کمرنگ تر خواهد شد.
وي امنيت کشور را مديون شجاعت و رشادت هاي شهدا و مردم دانست و افزود: ما رئيس جمهوري مي خواهيم که شجاع باشد و از چنگ و دندان دشمن نترسد.

حجت الاسلام انصاري به شاخصه هاي يک رياست جمهوري توانمند اشاره داشت و گفت: توانائي و کارآمدي، تعهد به اسلام، سعه صدر، استقامت و پايمردي، صبر و پايداري، تحمل افکار ديگران، شجاعت، پشت کار، روحيه استادگي در برابر دشمن، دشمن ستيز و دشمن شناس باشد، ايمان و عمل صالح داشته باشد، با بزرگان ديني مشورت داشته باشد، در اداره کشور بازرسان مخفي براي پاک بودن مديرانش بگمارد تا گزارشات درستي به اوبدهند و بر خورد کند با متخلف از جمله شاخصه هاي يک رييس جمهور خوب است.
 
رعايت حريم اسلامى در تبليغات‌

وي افزود: نامزدهاى انتخاباتى و هواداران آن‏ها در هرصورت بايد در عمل، التزام به قانون داشته باشند و بر همين اساس بايد تصميمات قانونى شوراى نگهبان حتى اگر به ضرر خودشان بود را بپذيرند.

انصاري، با نصيحتى به تمامى نامزدها و هواداران کانديدهاي رياست جمهوري و شوراي هاي شهر گفت: سعي كنيد تبليغات انتخاباتى شما در چارچوب تعاليم و اخلاق عاليه اسلام انجام شود و از كارهايى كه با شؤون اسلام منافات دارد، جلوگيرى گردد. بايد توجه داشت كه هدف از انتخابات در نهايت، حفظ اسلام است.

روز جوان و ولادت حضرت علي اکبر (ع)

انصاري در بخش ديگر سخنان خود با تبريک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان گفت: دوره جوانى، زمان تلاش، كوشش، تحرك و نشاط است. يك جوان بايد با اراده و پشتكارى قوى و عزمى راسخ بكوشد و از كار و تلاش نهراسد و از بحران‌ها و فراز و فرودهاى زندگى به سلامت عبور كند.

وي گفت: مديران ما بايد ظرفيت‌هاى عظيم اين قشر را باور داشته باشند و همچون بزرگان اين انقلاب، راه را براى ورود جوانان به عرصه‌هاى مختلف اجتماعى هموار سازند.

به بهانه سالروز تشكيل بسيج سازندگى- محروميت وفقرزدايى‌

امام جمعه لردگان با اشاره به هفته بسيج سازندگي و محروميت زدايي در کشور اشاره داشت و گفت: فقر و محروميت از مشكلات مهم كشور محسوب مى‌شود. بخش عمده‌اى از فقرا و محرومين در نواحى روستايى زندگى مى‌كنند و بنابراين توجه به روستاها در كانون برنامه‌ها و طرح‌هاى فقرزدايى و رفع محروميت قرار گيرد.

آزادسازى هويزه‌

انصاري در پايان به آزاد سازي شهر هويزه اشاره کرد و گفت: شهر هويزه در ۱۰ كيلومترى جنوب غربى سوسنگرد، كه دشمن در آغاز جنگ با اشغال شمال و شرق هويزه، عملاً آن‌را محاصره كرد. و سرانجام عمليات بيت‌المقدس در ۳۰ دقيقه بامداد روز ۱۰ ارديبهشت سال ۱۳۶۱ با رمز يا على‌ابن‌ ابىطالب(ع) آغاز شد از يوغ دشمن آزاد گرديد.

گفتني است، در بين سلاطين از ورزشکاران و کماندوکاران لردگاني که در کشور گرجستان مدال آورند تقدير و تشکر شد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۰۲

8 Jan 2020