۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۳۹۶
هم‌زمان با ماه مهر

دانش‌آموزان اردل به سرچشمه علم و معرفت گام نهادند

باز هم با پايان يافتن فصل تابستان، بوي ماه مهر در کوچه پس‌کوچه‌هاي شهرستان اردل پيچيده و باز هم مدارس چشم به در دوخته و به انتظار نشسته‌اند تا سال تحصيلي جديد را همراه با دانش‌آموزان آغاز کنند.
دانش‌آموزان اردل به سرچشمه علم و معرفت گام نهادند
به گزارش جهانبین نیوز، با پايان يافتن فصل تابستان بوي مهر در کوچه و پس‌کوچه‌هاي شهرمان پيچيد و باز هم مدارس بعد از سه ماه چشم‌انتظاري، سال تحصيلي جديد را همراه با دانش آموزان آغاز کردند.



امروز دانش آموزان اردلي به شوق آموختن، روانه مدرسه شدند، همه ساله با شروع ماه مهر کوچه‌ها و خيابان‌ها رنگ و بوي ديگري پيدا مي‌کنند و شور و شوق دانش‌آموزان جلوه زيبايي به جامعه مي‌بخشد.

از امروز کوچه‌ و خيابان‌هاي شهرها و روستاهاي اردل، ميزبان قدم‌هاي استوار دانش‌آموزاني است که فعاليت خود را در مدارس اين شهرستان آغاز مي‌کنند.


دانش‌آموزان، کوله به دوش يا کيف به دست با عزم و اراده و نگاه به آينده روانه مدارسي مي‌شوند که سه ماه تابستان براي حضور آنها انتظار کشيده است تا آينده‌سازان را تحويل جامعه اسلامي ما دهد.

دانش آموزان اردل بار ديگر حس حضور در مدرسه را تجربه کردند و در پشت ميز و نيمکت‌هاي مدارس نشستند تا در مدرسه زندگي مشقي جديد بنويسند و در جاده سبز زندگي و آينده خود و کشور گامي ديگر بردارند.


امروز ديوارهاي مدرسه پر از شور و شوق حضور دانش‌آموزان بودند و کلاس‌ها با آغوش باز در آستانه درها ايستادند تا ميهمانان خود را در آغوش بکشند و سالي جديد تحصيلي را برايشان رقم بزنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۴۲

27 Dec 2019