۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۱۵۳۷۶

مدیرکل دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری منصوب شد

در مراسمی با حضور معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور و جمعی از مسئولان استانی مدیر کل جدید دیوان محاسبات این استان منصوب شد.
مدیرکل دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز، در این مراسم یدالله حبیبی با حکم رئیس دیوان محاسبات کشور به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان چهارمحال و بختیاری معرفی ‌و از زحمات مسئول قبلی احمد پری پور تقدیر شد.

این مراسم سیامک سلیمانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال وبختیاری، به اصل ۵۴و ۵۵ قانون اساسی نظارت مجلس بر اجرا بودجه اشاره کرد و گفت: بر این اساس برنامه اجرا بودجه به دیوان محاسبات واگذار شده است و این دیوان موظف به حفاظت از بیت‌المال است.

وی با اشاره به اینکه در دولت های گذشته اجازه ورود دیوان محاسبات به فعالیت ها داده نمی شده است افزود: زمانی که مشکلی پیش می آمد دیوان محاسبات به بررسی مشکل می پرداخت و با انجام این بررسی ها مشکلات را به خوبی رفع نمی شد.

سلیمانی با بیان اینکه پیشگیری تکلیف اولیه و از وظایف اصلی این دیوان است تصریح کرد: اولویت کاری دیوان محاسبات پیشگیری از تخلفات است و دیوان محاسبات رسیدگی به بودجه و فعالیت دستگاه های اجرایی را به پایان کار واگذار نکند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۱۷

2 Jan 2020