۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۰۴۹۶
در حال و هوای مهر

برپايي نمايشگاه لوازم تحرير ايراني اسلامي در چهارمحال و بختياري

نمايشگاه لوازم تحرير ايراني اسلامي کانون پروش فکري کودکان و نوجوانان استان در راستاي عرضه توليدات کانون افتتاح شد.
برپايي نمايشگاه لوازم تحرير ايراني اسلامي در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از بازگشايي نمايشگاه کتاب، نوشت‌افزار و سرگرمي‌هاي سازنده در مرکز عرضه محصولات کانون واقع در ميدان ابوريحان خبر داد.
 
وی با اشاره به برپايي نمايشگاه‌هاي مختلف فروش در زمان‌ها و نقاط مختلف این استان گفت: عدالت در عرضه محصولات فرهنگي ازجمله دستورالعمل‌هاي کانون در توزيع اين محصولات است.
 
رحیمی در اين‌باره افزود: نوشت‌افزارهاي ايراني اسلامي چند سالي است که در کشور براي تامين نياز خانواده‌ها و در دسترس قرار دادن محصولات متناسب با فرهنگ ايراني اسلامي آغاز شده است و اين استان در بازه زماني شهريورماه سال جاري توانسه است بيش از 30 نمايشگاه عرضه محصول به صورت ثابت و سيار در استان برگزار نمايد.

رحيمي با بيان اينکه توليدات فکري، بازي‌ها و سرگرمي‌هاي سازنده، کتاب، لوازم‌التحرير، سي دي‌هاي آموزشي و... ازجمله توليدات ارائه شده در اين نمايشگاه است اجراي کارگاه‌هاي قصه‌گويي، نمايش خلاق، نقاشي خلاق و نوشتن خلاق را از برنامه‌هاي جنبي براي کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وي حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هايشان را از موارد اثربخش در معرفي کانون به عموم مردم  ياد کرد و همراهي خانواده‌ها با فرزندانشان را از برنامه‌هاي زيربنايي در ترويج فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني بين کودکان و نوجوانان دانست.

 فرزاد رحيمي برپايي نمايشگاه‌هاي متعدد همزمان با بازگشايي مدارس در مهرماه جاري را از اقدامات ديگر کانون در حوزه عرضه توليدات فرهنگي و فکري عنوان کرد.
 
 گفتني است: نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري  از 15 تا 31 شهريور همه‌روزه به‌جز ايام تعطيل از ساعت 9 صبح تا 13 واقع در چهارراه طالقاني، ميدان ابوريحان است و علاقه‌مندان مي‌توانند محصولات کانون را همچون کتاب با 30 درصد، بازي، سرگرمي و لوح فشرده با 25 درصد و لوازم‌تحرير ايراني اسلامي را با 10 درصد تخفيف خريداري کنند.
 
انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۱۸

30 Dec 2019