۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۹۹۵۶
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مسئله آشفتگی بازار و مشکلات اقتصادی باید زودتر حل شود/ مسئولین باید به‌صورت جهادی وارد عرصه شوند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت:در مسائل کشوری هم مردم مطالبه دارند و این آشفتگی بازار و مشکلات اقتصادی باید زودتر حل شود، مردم رأی دادند تا مشکلات رفع شود بنابراین باید همه به‌صورت جهادی وارد عرصه شوند.
مسئله آشفتگی بازار و مشکلات اقتصادی باید زودتر حل شود/  مسئولین باید به‌صورت جهادی وارد عرصه شوند.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: حرکت به‌سوی خدا، عبادت پروردگار و شناخت خالق و درک قدرت خداوند  اهداف آفرینش هستند که باید مورد توجه همه بندگان قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مزد جهاد مردم در راه خدا خیرات است و این یعنی مزد جهادگر در راه خدا از هر آنچه تصور نمی‌کنید خواهد بود.

وی قانون اساسی را یکی از افتخارات جمهوری سلامی ایران دانست و ادامه داد: این قانون ۱۲ مردادماه توسط خبرگان اسلام‌شناس و منتخب مردم تدوین شد.

نکونام با اشاره به سالروز تشکیل  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد یادآور شد: این سازمان، سامان‌بخشی بسیار مهمی برای بسیاری از مناسبت‌های انقلاب اسلامی داشته و در حال حاضر نیز متولی برنامه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است؛ در این راستا باید دستاوردهای عظیم انقلاب را به مردم معرفی کرده تا تبلیغات مسموم دشمنان خنثی شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۵ مرداد و جنایت آمریکا در ۷۳ سال قبل در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی افزود: آمریکای خبیث برای آزمایش بمب اتم ۱۶۰ هزار نفر را در هیروشیما و ۲۲۰ هزار نفر را در ناکازاکی به خاک و خون کشاند.

وی یادآور شد: در دنیای به ظاهر متمدن اما جاهل، آمریکایی‌ها خود را مبارزه کننده با تروریست معرفی می‌کنند و عده‌ای هم این موضوع را باور می‌کنند.

نکونام به ۱۶ مردادماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اشاره و تأکید کرد: کارهای خوبی در جهاد دانشگاهی انجام شده است اما باید جهاد علمی و جهاد پژوهشی بر دانشگاه‌ها حاکم شود.

امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است، خاطرنشان کرد: امروز خبرنگاران، رسانه‌های مکتوب و مجازی ظرفیت عظیمی برای انعکاس واقعیت‌ها دارند، خود خبرنگاران می‌دانند رسالت سنگینی بر دوش دارند و انجام آن بر مبنای ایمان و تقوای الهی صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در مسائل کشوری هم مردم مطالبه دارند و این آشفتگی بازار و مشکلات اقتصادی باید زودتر حل شود، مردم رأی دادند تا مشکلات رفع شود بنابراین باید همه به‌صورت جهادی وارد عرصه شوند.

نکونام با اشاره به مشکل مردم مرغملک در بحث آب یادآور شد: نباید اجازه داد کارد به استخوان مردم برسد، بسیاری از مسؤولان به راحتی به آب دسترسی دارند اما آب مردم چند روز یک بار وصل می‌شود، و برای حل این مشکل باید تلاش شود.

امام‌جمعه شهرکرد گفت: باید گلایه‌های مردم توسط رسانه‌ها بیان شود و مسؤولان در رفع آن‌ها کوشش کنند، مردم چهارمحال و بختیاری مردمانی نجیب هستند اما مطالبه دارند و برای آنکه دشمن سوءاستفاده نکند مشکلات را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۲۶

28 Dec 2019