۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۷۹۹۶
عضو شوراي شهر شهرکرد مطرح کرد

همگامی زنان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان غزه

زهرا عطايي، همگامي زنان استان چهارمحال وبختياري جهت تحقق ايجاد يک زندگي آرام بدون بمب و محاصره براي کودکان غزه را لازم دانست.
همگامی زنان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان غزه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، زهرا عطايي رئيس کميسيون آموزش و پژوهش شوراي شهر شهرکرد با اشاره به اینکه نسل‌کشي در فلسطين با کشتن کودکان بي‌پناه غزه ادامه دارد، گفت: در اين شرايط من به عنوان يک مادر ونماينده زنان استان وظيفه خود مي‌دانم که براي توقف کشتار کودکان هر کاري از دستمان برمي‌آيد انجام دهيم.

وي درباره ايده شکل‌گيري سازمان هاي براي حمايت از کودکان غزه اظهار کرد: مردم ايران از طريق سازمان بهزيستي و کميته امداد امام خميني(ره) حمايت همه‌جانبه خود را از ايتام کشورمان اعلام مي کنند و در ادامه ما مي توانيم همين طرح حمايت از ايتام را براي کودکان جنگ بويژه کودکان غزه مطرح کنيم که مطمئنا مورد استقبال مردم واقع مي شود.

عطايي با اشاره به حمايت همه مردم استان به ويژه زنان، تصريح کرد: ما در اين مسير به کمک همه احتياج داريم. بايد رسانه‌هاي مکتوب، صداوسيما و همه چهره‌هاي فرهنگي، هنري و ... استان با هم همراه شوند تا شايد شاهد اتفاق‌هاي خوبي در آينده باشيم.

عضو شوراي شهر شهرکرد ادامه داد: اين حمايت موفق نخواهد شد، مگر با حمايت اصحاب رسانه، ورزشکاران و هنرمندان، بنابراين ما از همه دوستاني که بين مردم مقبوليت دارند و دلشان براي کودکان مي‌تپد انتظار داريم به هر شکلي که از دستشان بر مي آيد حمايت کنند.

وي همگامي زنان استان چهارمحال وبختياري جهت تحقق ايجاد يک زندگي آرام بدون بمب و محاصره براي کودکان غزه را لازم دانست.

وي افزود: من به عنوان يک مادر مي‌دانم همه کودکان فارغ از هر قوميت، ملتي و نژاد پاک، بي آلايش و دوست داشتني هستند.

اين استاد دانشگاه ادامه داد: من با کشتار کودکان مخالفم و وظيفه خود مي‌دانم از مظلوميت آنها دفاع کنم.

رئيس کميسيون آموزش و پژوهش شوراي شهر شهرکرد بيان کرد: بارها ديده‌ايم که با انتشار اخباري درباره انقراض يک گونه حيواني کمپين‌هاي حمايتي برپا مي‌شود و مردم دلشان مي‌سوزد، اما آيا کسي نيست که براي کودکان مظلوم غزه دلسوزي کند؟

عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر شهرکرد گفت: کودکان غزه نه خوراک و نه پوشاکي دارند، آنها در تحريم هستند. من معتقدم بچه‌ها نبايد آسيب ببينند.

اين استاد دانشگاه در پايان خاطرنشان کرد: بسياري از اين کودکان پدر و مادر خود را از دست داده اند و علاوه بر اينکه، اين موضوع آنها را از لحاظ روحي تهديد مي کند بلکه آن ها مرتب در استرس انفجار، کشت و کشتار قرار دارند و همين امر اميد به آينده را در آن‌ها کاهش مي دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۵:۳۲

18 Jan 2020