۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۹۹۶۶
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

متاسفانه در چهارمحال و بختیاری شبنامه‌نویسی تبدیل به یک فرهنگ شده است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در این استان شبنامه‌نویسی تبدیل به یک فرهنگ شده است و می‌خواهند پروژه‌های ملی را با شبنامه‌نویسی حل کنند.
متاسفانه در چهارمحال و بختیاری شبنامه‌نویسی تبدیل به یک فرهنگ شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیران باید به دنبال مدار با مردم باشند و اگر چنین شود، مشکلات مربوط به رشوه، تبعیض و... حل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما با مدیران نه تعارف داریم و نه بدهکار مدیران هستیم تاکید کرد: هر کجا احساس شود مدیری کارش را بخوبی انجام نمی‌دهد وارد عمل خواهیم شد و این عملکرد مدیر است که برای ما مطرح می‌باشد.

نوریان اضافه کرد: متاسفانه در چهارمحال و بختیاری شبنامه‌نویسی تبدیل به یک فرهنگ شده است و می‌خواهند پروژه‌های ملی را با شبنامه‌نویسی حل کنند.

وی یادآور شد: امیدوارم روحانی به آنچه وعده کرده و نتایجی که قول داده است عمل کند و نتایج برجام در بهبود معیشت مردم نمودار شود چون ما هنوز به تحقق این موضوع امید داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به مبانی نظام، خون شهدا، قانون اساسی و تکریم خانواده شهدا معتقد هستیم.

نوریان با اشاره به اینکه باید به همه کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند و ایده‌های خوبی دارند فرصت حضور در صحنه را بدهیم و تنگ‌نظری‌ها را کنار بگذاریم بیان داشت: ۶ طرح ویژه گردشگری، در کشور باید محور کار همه استان‌ها و ازجمله چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۴۵۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری از سوی صنعت، معدن و تجارت این استان اضافه کرد: ۵۰ واحد تا آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بخواهیم اقتصاد کشور نجات یابد باید کلیه امور اقتصادی که امکان اداره آن توسط بخش خصوصی وجود دارد در اختیار این بخش قرار گیرد.

نوریان یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر خصوصی‌سازی بطور کامل صورت نگرفته است و چیزی که مطرح شده ویژه‌سازی است نه خصوصی‌سازی به معنای واقعی.

وی یکی از بهترین راهبردها برای کمک به اقتصاد کشور را احیای صنایع کوچک عنوان و ادامه داد: صنایع کوچک می‌تواند در احیای اقتصاد کشور بسیار موثر باشد و در این زمینه کار کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۲:۰۱:۳۶

26 Apr 2020