۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۲۱۹۴۶

تحقق فرامين مقام معظم رهبري و خدمت به مردم وظيفه اصلي سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه بن گفت: تحقق فرامين مقام معظم رهبري که در واقع سياست هاي کلان سپاه پاسداران است.
تحقق فرامين مقام معظم رهبري و خدمت به مردم وظيفه اصلي سپاه پاسداران  است
به گزارش جهانبین نیوز سید اصغر موسوی فرمانده سپاه بن در گفت و گو با  زنگ خبر با گراميداشت فرارسيدن دوم ارديبهشت ماه سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، تحقق فرامين مقام معظم رهبري را وظیفه اصلي سپاه پاسداران دانست و گفت: پیروی از دستورات مقام عظمای ولایت و الگو قرار دادن مسیر های مشخص شده از جانب ایشان یکی از وظایف اساسی سپاه است.


موسوی خاطر نشان کرد: یکی از تدابیر ارزشمند امام خمینی رحمه الله علیه تاسیس سپاه پاسداران بوده تا با این اقدام بتوانند نهادی مردمی تاسیس کرده و از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع نمایند.


فرمانده سپاه بن گفت:سپاه پاسداران امروز توانسته است در تمامی عرصه ها به خوبی نقش خود را ایفاکرده و بتواند نه تنها در مباحث فرهنگی قدم برداشته بلکه در برابر هر تهدیدی به خوبی بایستد.

وی تصریح کرد: مسیری که امام خامنه ای برای این نهاد مشخص نموده و ابلاغ می کنند؛ جز سیاست های کلان این حوزه قرار گرفته و تاکنون به خوبی توانسته است از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع نماید.

وی شناخت فرصت های داخلی و شناسایی نیروهای توانمند را از دیگر وظایف این حوزه دانست و گفت: با ابلاغ سیاست های کلی سال گذشته در عرصه اقتصاد مقاومتی توانستیم به خوبی در این حوزه ورود پیدا کرده و بتوانیم از ظرفیت های داخلی به ویژه شهرستانی استفاده نموده و با برگزاری دوره های تخصصی در فعالیت ههای مختلف وارد شده و به تولیدات داخلی بپردازیم.



انتهای پیام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۷:۵۳

29 Dec 2019