۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۵۱۷۶
يادداشت/

بايد دغدغه امروز نيروهاي انقلابي، عمل به فرمان «آتش به اختيار» مقام معظم رهبري باشد

امروز حسين فهميده ها بايد بپاخيزند و نارجک هاي همت را به کمر بسته و تانک هاي تهاجم و شبيخون و ناتوي فرهنگي هاي دجالان را درهم فروشکند...
بايد دغدغه امروز نيروهاي انقلابي، عمل به فرمان «آتش به اختيار» مقام معظم رهبري باشد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري هميشه و همه جا راه‌گشای جامعه ايران اسلامي بوده است و خواهد بود. اخيراً ايشان کليدواژه‌اي را در ديدار صميمي با دانشجويان با عنوان «آتش به اختيار» مطرح فرمودند که هر چند تفاسير و توضيحات از سر ظن و گمان احزاب و جريان‌ها بروز و ظهور پيدا کرد؛ ولي آنچه که مطمع نظر صريح ولي امر مسلمين بود در نماز عيد فطر با صراحت تام و تمام بيان فرمودند که «آتش به اختيار به معناي کاري فرهنگي خودجوش و تميز است و...»

حال بايد اذعان داشت که رهبر بصير ما اين مطالبه را قطعاً و تحقيقاً ابتدا از دولت و سپس از نيروهاي انقلابي در خواست دارد.

با کمي تأمل و تفکر پي مي بريم که مسائل فرهنگي در چند سال اخير حقيقتاً افسارگسيخته و هنجارشکن شده است و آنجائيکه در همه حوزه هاي فرهنگي و علي الخصوص حوزه هنر ضعف هاي مفرطي را مشاهده مي کنيم و متوليان امر فرهنگ يا نخواستند و يا اينکه نمي توانند بخوبي مديريت کنند. حال از همين رو مقام معظم رهبري با ديد نافذ خويش آنچه را که مسئولان نديدند و نمي بينند بخوبي دريافت و مشاهده نمودند که مرکز فرماندهي صدور فرمان کنترل خود را از دست داده و يا اينکه توانايي صدور فرمان را ديگر ندارد، پس وظيفه نيروهاي انقلابي اولاً اين است که با حفظ انسجام و وحدت کامل، مرکز فرماندهي را بدست گيرند و ثانياً در امر اقدامات فرهنگي از هرگونه شتاب‌زدگي و تحجرگرايي بپرهيزند و ثالثاً همانگونه که معظم له فرمودند: کار تميز تحويل دهند؛ البته به شرطي که بهانه ها را از مدعيان پوچ انديش و طلبکار گرفت چراکه در اين مسير ناهموار دجال صفتان بيشمارند و طعنه زنندگان پرنيش و فحاش.

اما نبايد از ياد ببريم نيروهاي انقلابي فاتحان بيت المقدس ها و الفجرها و کربلاها هستند؛ نبايد از ياد ببريم نيروهاي انقلاب چنان روزنه هاي جنگ سخت را آن روز بر دشمنان غدار چنان بستند و امروز نيز بايد اين روزنه فرهنگي را با کار خود جوش و تميز در جنگ نرم مسدود نمايند.

 امروز حسين فهميده ها بايد بپا خيزند و نارجک هاي همت را به کمر بسته و تانک هاي تهاجم و شبيخون و ناتوي فرهنگي هاي دجالان را درهم فروشکند و اين نکته اساسي را هيچگاه نبايد از ياد و ذهن خود دور کنيم که حضرت آقا از نيروهاي انقلاب مراقبت از هداف والاي انقلاب را در همه زمينه ها خواستارند.

و امروز مهمترين دغدغه ما بايد اين باشد که فرمان آتش به اختيار مقام معظم رهبري را جامعه عمل بپوشانيم و از قطار ريل خارج شده انقلاب در حوزه فرهنگ را مجدداً به مسير اصلي باز گردانيم.

ان شاالله و من الله توفيق

انتهاي پیام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۰:۵۰

11 Jan 2020