۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۳۰۲۱۶
امام جمعه فارسان تاکید کرد؛

لزوم ایجاد تحولی ماندگار توسط مدیران برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان

امام جمعه شهر فارسان گفت: مديران استاني و شهرستاني با برنامه‌ريزي کارشناسانه براي يک سال باقيمانده تحولي ماندگار را براي مردم و جوانان نااميد از کار این شهرستان و استان رقم زنند.
لزوم ایجاد تحولی ماندگار توسط مدیران برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام حسين جمالي‌زاده اظهار کرد: شهيدان رجايي و باهنر در حال حاضر بهترين الگو براي مسئولين ما از جهت ارزشمداري و ساده‌زيستي و کار و تلاش شبانه‌روزي با کمترين امکانات مادي هستند.

امام جمعه فارسان همچنين با اشاره به هشتم شهريورماه و واقعه ترويستي انفجار دفتر نخست‌وزيري و به شهادت رسيدن شهيدان رجايي و باهنر، افزود: اين روز به نام مبارزه با تروريسم  نامگذاري شده چراکه کشور به ويژه در سال‌هاي نخستين بعد از پيروزي انقلاب، ترور افراد زيادي از چهره‌هاي شاخص انقلاب را ديده است.

وي تصريح کرد: حال که آخرين سال از فعاليت اين دولت در اين مرحله است مديران استاني و شهرستاني با برنامه‌ريزي کارشناسانه براي يک سال باقيمانده تحولي ماندگار در ابعاد زيرساخت‌هاي اقتصادي، رفاهي، توريستي و گردشگري و کشاورزي و اشتغال اين شهرستان رقم زنند و نور و روح اميدواري را در فضاي مردم و جوانان نااميد از کار اين منطقه سازند.

وي گفت: هر سال در تمامي هفته‌هاي دولت مشکلات شهرستان و مردم محروم اين منطقه مطرح شده ولي حل آنها براي مردم خصوصاً در بخش‌هاي زيربنايي تاکنون ملموس و محسوس نبوده که اميد است در اين سال مورد عنايت واقع گردد.

وي اظهار کرد: شهرستان فارسان از نظر اشتغال و زيرساخت وضعيت نامطلوبي داشته و دارد ولي در شهرستان‌هاي ديگر استان شهرک‌هاي صنعتي، کارخانه، زيرساخت‌هاي اشتغال و رفع بيکاري اميدوارکننده است ولي در اين شهرستان تمام درآمد مردم در بخش بازار و کشاورزي خلاصه مي‌شود.

حجت الاسلام جمالي‌زاده به ديدار اعضاي هيأت دولت با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:  هفته‌ دولت را فرصتي مغتنم براي ارائه‌ گزارش به مردم از کارهاي انجام‌گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۰:۳۱

19 Jan 2020