۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۳۴۶۳۶
امام جمعه شهر اردل:

حماسه سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد

امام جمعه شهر اردل گفت: حماسه سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است حقايق با عظمت اين حماسه ماندگار به مردم به ويژه نسل‌هاي جديد معرفي و منتقل شود.
حماسه سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت سوم خرداد روز مقاومت، ايثار و پيروزي گفت: حماسه سوم خرداد يکي از مهم‌ترين حوادث اين ماه در کشور است، به گونه‌اي که سوم خرداد در واقع يک روز خاص در تاريخ ايران به‌شمار مي‌رود.

بهرامي افزود: فتح خرمشهر و روز سوم خرداد سالروز عمليات شکوه‌مند آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران اسلامي است.

وي گفت: سوم خرداد اثبات کرد پيروزي جبهه حق جز در سايه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است حقايق با عظمت اين حماسه ماندگار به مردم به ويژه نسل‌هاي جديد معرفي و منتقل شود.

بهرامی تصريح کرد: حادثه سوم خرداد نقطه عطفي در دوران دفاع مقدس بود چرا که بعد از اين حماسه دست برتر ملت ايران در صحنه هاي بعدي کاملا مشهود بود و حيرت جهانيان را در پي داشت.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: بايد افتخار آزادسازي خرمشهر در دنيا به همگان معرفي ‎شود، آن همه ايستادگي و مقاومت مردم در جنگ تحميلي که باعث شد حتي يک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۲:۰۷

29 Dec 2019