۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۹۶۰۶
حجت السلام حسين ميرزايي:

اجتماع عظيم اربعين حسيني در کربلا تجلي گاه قدرت مکتب تشيع در جهان

اجتماع عظيم عزادران اربعين حسيني در کربلا تجلي گاه قدرت مکتب تشيع در جهان است و به جهان چهره واقعي مکتب تشيع را نشان مي دهد.
اجتماع عظيم اربعين حسيني در کربلا تجلي گاه قدرت مکتب تشيع در جهان
به گزارش جهانبین نیوز حجت السلام مجتبي حسين ميرزايي يکي از زائران پياده روي اربعين حسيني در گفت و گو با زنگ خبر گفت: پياده روي به سمت سيدالشهدا(ع) فرصتي مناسب و بستري مهيا براي شناساندن قدرت تشيع و معرفي اين مکتب به جهان است.


حسين ميرزايي فلسفه تشکيل گروهک داعش را ترفندي براي اسلام هراسي عنوان کرد و افزود: امروزه شاهد ترويج اسلام هراسي و خصوصا شيعه هراسي از جانب بيگانگان در سراسر جهان هستيم.


وي تصريح کرد: مکتب اهل بيت عليه السلام مکتبي بر اساس محبت و عشق و دلدادگي است و بيگانگان با تشکيل اين گروهک ها قصد دارند اين مکتب را مکتبي خشن معرفي کرده و مانع از گرايش مردم به اسلام شوند.


حسين ميرزايي پياده روي اربعين حسيني را مشتي محکم بر اين افکار باطل دانست و افزود: در طول مسير چيزي جز عشق ،علاقه، محبت ديده نمي شود و همه اين ها از فرهنگ ناب اهل بيت منشاء مي گيرد.



وي خاطر نشان کرد: در طول مسير شاهد خادماني بوديم که با هر پست و مقامي براي خدمت گزاري به زائران سيدالشهدا آماده بودند و از هيچ کاري براي زائرين دريغ نمي کردند.


حسين ميرزايي افزود: در مرز خانمي التماس اتوبوس ها براي رفتن به سمت کربلا را مي کرد و وقتي علت را جويا شديم فهميديم کل دارايي اين خانم سه ظرف بوده و با فروش آن ها خود را به مرز رسانده بود و ديگر پولي براي ادامه سفر نداشت و با کمک همه نه تنها هزينه سفر اين خانم فراهم شد بلکه بيشتر از مخارج يک سفر کمک جمع آوري شد.


وي افزود: همه اين ها نشان از عشق و علاقه و دلدادگي است که با گذشت چندين سال از واقعه عاشورا مردم براي عزاداري سيدالشهدا و شريک شدن براي غم حضرت زينب سلام الله عليها دست از پا نمي شناسند و همه خود را به کربلا مي رسانند.


حسين ميرزايي سکوت بيگانگان در برابر اين همايش عظيم و پرداختن به مسائل حاشيه اي را دليلي محکم براي شکست بيگانگان دانست و افزود: بيگانگان به خيال خام خود فکر مي کردند اگر گروهک تروريستي داعش را به راه بيندازند کسي جرات گرايش به اسلام را ندارد.



وي خاطر نشان کرد: اجتماع عظيم روز اربعين حسيني در کربلا علاوه بر مباحث اعتقادي و ديني که به همراه داشت قدرت تشيع را به جهان اسلام ثابت کرد.

حسين ميرزايي در پايان تاکيد کرد: اين اجتماع بيست ميليوني به جهان ثابت کرد مکتب شيعه تنها مکتب نجات بخشي است که به صورت کامل به حقوق همه مردم احترام قائل بوده و از تعدي و تجاوز بيزار است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۰۱

27 Dec 2019