۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۱۶۶۳۶
امام جمعه شهرکرد:

حقوق بشر غربی، کودک کشی وحمله به افرادمظلوم وبی دفاع است

استفاده ابزاری از زنان، دفاع از منافع حکومتی خود، حمله به افراد بی دفاع و مظلوم و کودک کشی از جمله اقداماتی است که غرب آن را حقوق بشر می داند.
حقوق بشر غربی، کودک کشی وحمله به افرادمظلوم وبی دفاع است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخص‌های تقوا و پرهیزکاری توجه به حلال و حرام در دین اسلام است و باید تا می‎توان در این رابطه مراقبت کرد.

وی افزود: بدحجابی‎ها و موسیقی‌های مبتذل در مراسمات عروسی از جمله حرام‌هایی است که عده‌ای آن را حلال می‎دانند و حتی در برخی مواقع نسبت به آن لجاجت می‎کنند.

نکونام تصریح کرد: حساسیت و احساس مسئولیت در جامعه دینی از دیگر شاخص‌های تقوا است و این سبب می‎شود تا حلال و حرام خدا از این طریق در جامعه رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بزرگداشت یاد شهید مدرس، خاطرنشان کرد: این فقیه بصیر مشروطه مشروعه را مطرح کرد اما کسی با وی همراهی نکرد و بالای دار رفت.

نکونام با محکوم کردن رویه سران کشورهای عربی در همراهی با استکبار جهانی اظهار کرد: در هشتم شوال 1344 ه.ق یک خباثت تاریخی توسط وهابیون ملعون و خائن به اسلام و مسلمین صورت گرفت و آن تخریب حرم و گنبد و بارگاه چهارتن از ائمه معصمومین(ع) در بقیع بود.

وی با گرامیداشت یاد آیت‎الله ابوالقاسم دهکردی بر ضرورت الگوگیری افراد از این عالم ربانی تاکید کرد و گفت: وجود این عالم ربانی موجبات مباهات و افتخار مردم استان است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه از سفر قریب‎الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد و افزود: پیش‌بینی شده دکتر روحانی چهارشنبه به استان سفر کند.

نکونام تصریح کرد: انتظار می رود این سفر موجبات رشد و توسعه استان را فراهم کند و پروژه‌های مهمی از جمله راه آهن و راهسازی در استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی، خروج استان از بن بست را از مهمترین راه‌های توسعه استان دانست و گفت: استان باید از طریق راه های استاندارد و اصولی به دیگر استان های کشور متصل شود.

وی با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی، آمریکا و غرب را مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری از زنان، دفاع از منافع حکومتی خود، حمله به افراد بی دفاع و مظلوم و کودک کشی از جمله اقداماتی است که غرب آن را حقوق بشر می داند.

نکونام با اشاره به برگزاری طرح تقویت مبانی دینی و شبهه زدایی در استان، تصریح کرد: این طرح از فردا آغاز و به مدت 21 روز با موضوع سبک زندگی دینی در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۴۷

28 Dec 2019