۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۲۸۶۰۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

وقف زمین مزروعی به ارزش 100 میلیون ریال در خانمیرزا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: وقف صورت پذیرفته توسط جناب آقای خیبر برزویی، شامل زمین مزروعی به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع واقع در خانمیرزا است که با نیت خیرات و مبرات صورت پذیرفته است.
وقف زمین مزروعی به ارزش 100 میلیون ریال در خانمیرزا
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در خصوص میزان وقفیات از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار رد: از ابتدای سال ۹۵، چهار مورد وقف در استان صورت گرفته که ثبت سامانه نیز شده‌اند.

وی تصریح کرد: وقف‌ها با نیات خیرات و مبرات و ازدواج جوانان بی‌بضاعت بوده است.

عزیزی بیان داشت: همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) یک شهروند نیک‌اندیش وقف جدیدی را در شهرستان لردگان به ثبت رساند، واقف خیراندیش خانمیرزایی با مراجعه به اداره اوقاف و امورخیریه لردگان زمین مزروعی خود را وقف کرد تا با این اقدام خیر و خداپسندانه از فیوضات معنوی وقف بهرمند شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وقف صورت پذیرفته توسط جناب آقای خیبر برزویی، شامل زمین مزروعی به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع واقع در خانمیرزا است که با نیت خیرات و مبرات صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه وقف صورت پذیرفته در روز نیمه شعبان صورت پذیرفته اظهار داشت: ارزش ریالی وقف صورت پذیرفته بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

عزیزی در پایان به ترویج فرهنگ وقف در بین مردم اشاره و یادآور شد: ما در این زمینه نیاز به تبلیغات داریم؛ باید در زمینه طریقه‌ وقف کردن به مردم اطلاع‌رسانی شود و آگاهی لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند از اثرات این حکم الهی بهرمند شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۶:۰۱

26 Dec 2019