۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۵۷۷۱

خطیب جمعه شهرکرد:دشمنان برای فتنه انگیزی در انتخابات آینده برنامه ریزی کرده اند

 خطیب جمعه شهرکرد:دشمنان برای فتنه انگیزی در انتخابات آینده برنامه ریزی کرده اند
  به گزارش جهان بین، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  در خطبه های نمازجمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با بیان نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ، افزود:بصیرت و هوشیاری مردم و حضور بانشاط آنان در صحنه، توطئه های دشمن درخصوص انتخابات آینده را به شکست و رسوایی دیگری برای بدخواهان تبدیل می کند.

وی با تجلیل از حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی طی عمر بابرکت نظام، تصریح کرد:برگزاری انتخابات و حضور مردم در آن، نشانه قدرت و انسجام ملی است مردم حماسه ساز ایران، انتخابات آینده را به برگ افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل می کند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: تبلیغات سوء دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری آغاز شده است تا این تبلیغات به خیال خام بدخواهان، ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز یومالله 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی گفت: رای ˈ به نظامی که مردم و اسلام از ارکان آن است و ایستادگی ملت ایران به آرمان های این نظام، خشم و هراس دشمنان را برانگیخته است.

حجت الاسلام نکونام گفت:جمهوریت نقش کلیدی در عملیاتی شدن احکام دین دارد و اراده مردم ایران در یوم الله 12 فروردین 1358 به حقیقت تبدیل شد.

وی همچنین با بیان فرا رسیدن13 فروردین به عنوان روز طبیعت، گفت:باید تلاش کنیم با گشت و گذار در طبیعت، باور و اعتقادمان به قدرت و یگانگی خداوند متعال بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با تاکید بر لزوم حفظ طبیعت و حفظ حریم ها در گشت و گذار در روز طبیعت، افزود:رعایت بهداشت، احترام به حریم خصوصی دیگران، رعایت حقوق شهروندای و خودداری از آسیب رساندن به طبیعت از الزامات تفریح و گشت و گذار در این روز است.

 ائمه جمعه شهرهای مختلف چهارمحال وبختیاری نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بر لزوم برنامه ریزی و کار کارشناسی مسوولان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کردند. (منبع:ایرنا)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۵:۴۷

8 Jan 2020