۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۵۷۵۳

شعار حماسه اقتصادی و سیاسی نوید پیروزی بر فتنه در انتخابات آتی است

شعار حماسه اقتصادی و سیاسی نوید پیروزی بر فتنه در انتخابات آتی است
.
سید سعید زمانیان امروز در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز اظهار داشت: بی‌تردید در انتخابات آتی ریاست جمهوری با موانع و توطئه‌های داخلی و خارجی روبرو هستیم.
وی افزود: مواجهه با جریان فتنه و جریانات انحرافی می‌تواند از مهمترین آسیب‌های داخلی باشد که باید در این راستا مسئولان هوشیاری خود را حفظ کنند.
زمانیان بر ضرورت حضور حداکثری مردم درانتخابات تاکید کرد و گفت: در حالی که عوامل داخلی و خارجی سعی در انحراف جریان انتخابات دارند اما این رای مردم است که نقش تعیین‌کننده‌ دارد.
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شعار حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی نوید پیروزی بر فتنه در انتخابات آتی است.
زمانیان تاکید کرد: همه مسئولان امنیتی باید با آمادگی لازم وبا جدیت تمام از نفوذ جریانات انحرافی و فتنه در جریان انتخابات جلوگیری کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه گروه‌ها و بخش‌های مختلف باید در راستای تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی تلاش کنند، یادآور شد: در همین راستا باید کوشید تا انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از همیشه برگزار شود.
زمانیان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای خنثی کردن خدعه‌های دشمنان و برهم زدن خواب‌های آشفته دشمن علیه کشور تنها نیازمند مشارکت فراوان در انتخابات است و در این باره باید کوشید تا مشارکت بیشترین میزان ممکن باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۱:۴۳

21 Jan 2020