۰
plusresetminus
مردم و مسولین استانی آگاه باشند اگر وزارت نیرو به دادمان نرسد از طریق مردم وارد خواهیم شد
. سید سعید زمانیان با اشاره به بحث انتخابات آزاد اظهار داشت: تمام انتخابات انجام شده در چندین سال اخیر سالم و بدون حاشیه انجام شده است اما متاسفانه برخی از خواص درپی ایجاد جریان های انحرافی در کشور هستند.
نماینده شهرکرد با بیان اینکه طرح احداث تونل بهشت آباد یک طرح غیر کارشناسی بود افزود: مردم استان با انتقال آب مازاد به صورت صحیح مخالف نیستند اما در صورتی که حق آب بهای استان لحاظ نشود به هیچ وجه اجازه ی انتقال آب را به استان همجوار نخواهیم داد.
وی با اشاره به ظلمی که به مردم استان در تونل سوم گوهرنگ وارد شد خاطر نشان شد: با احداث تونل سوم تمام روستا نشینان مجبور به مهاجرت شدند این در حالی است که حق و حقوق مردم استان نادیده گرفته شده.
زمانیان تصریح کرد: اگر وزارت نیرو تا روز یکشنبه هفته آینده تکلیف تونل بهشت آباد را روشن نکند ما مجبوریم از راه های دیگر و در سیطره قانون حق استان را بگیریم و در نهایت اگر به نتیجه ای نرسیدیم به کمک مردم استان حق خود را دریافت خواهیم کرد.
وی خاطر نشان شد: مردم استان باید از عملکرد غیر قانونی مسولین استان اصفهان و عدم پیگیری وزارت نیرو با خبر شوند و به هیچ وجه اجازه احداث تونل را در استان ندهند.
نماینده مجمع نمایندگان استان از ضعیف بودن استان در جذب اعتبارات ملی خبر داد و گفت: کم کاری مدیران استان در ارتباط با زیر مجموعه های کشوری و همچنین عدم ارتباط صحیح با مسولین کشوری از جمله عواملی است که باعث شده استان در گرفتن اعتبارات ملی بسیار ضعیف باشد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در ادامه اظهار داشت: وجود تورم کنونی به دلیل دادن نقدینگی به صورت مستقیم به مردم است که این خود باعث ایجاد شرایط مخرب اقتصادی در کشور می شود.
وی افزود: فقط 30درصد شرایط بازار را می توان به تحریم ها اختصاص داد و مابقی به دلیل سوء مدیرت و عدم کنترل صحیح بر بازار است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۳۵

16 Feb 2020