۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۹۰۰۱
حاج ابراهیم خلیلیان پدر دو شهید:

خون هزاران شهید درخت انقلاب را آبیاری کرد تا امروز ما بتوانیم از میوه ی این درخت بهره مند شویم

حاج ابراهیم خلیلیان تاکید کرد: مردم ایران همچون سال های اول انقلاب و سال های دفاع مقدس استوار و محکم جمهوری اسلامی ایران را حمایت می نمایند.
خون هزاران شهید درخت انقلاب را آبیاری کرد تا امروز ما بتوانیم از میوه ی این درخت بهره مند شویم

 حاج ابراهیم خلیلیان شلمزاری پدر شهید حسین علی خلیلیان و اسماعیل خلیلیان و یکی از بانیان حسینیه حضرت مهدی شلمزار در گفتگوی صمیمانه با کیار بیدار از روزهایی سخن گفت که دو فرزند رشیدش را تقدیم اسلام و انقلاب نمود.

حسین علی متولد سال 1344 و اسماعیل متولد سال 1345بو ، با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و تجاوز ارتش عراق به مرز های کشور  فرزندان من هم علی رغم سن کم و اشتغال به تحصیل نتوانستند در برابر این تجاوز بی تفاوت بمانند و در نیمه ی سال 1360عازم جبهه های نبر د حق علیه باطل شدند.

کردستان اولین مقصد این شهدا بود که این سه ماه میزبانی آنان را برعهده داشت.  با بازگشت ایشان از کردستان مدتی کوتاه مجددا عازم جبهه های خوزستان شدند.

اسماعیل شانزده ساله در عملیات فتح المبین به فیض شهادت رسید و حسین علی 17ساله در تاریخ نوزدهم اردیبهشت 1361در عملیات بیت المقدس به مقام رفیع شهادت نائل شد.

این پدر دلسوخته در صحبت های خود اشاره ای به فعالیت های قبل از شهادت این شهدای بزرگوار داشت :این دو برادر شهید در سنین نوجوانی در رشته های ورزش رزمی (کاراته)توفیقاتی کسب کرده بودند و کمر بند مشکی بر کمر داشتند که از این توانایی در جهت منافع نظام و انقلاب استفاده می کردند و از سال های نوجوانی کارهایی مثل نگهبانی و گشت زنی شبانه و ....را انجام می دادند.

حاج ابراهیم خلیلیان در پاسخ خبرنگار کیار بیدار که پرسید: آیا شما از اینکه فرزندان تان با وجود سن کم عازم جبهه شدند و به شهادت رسیدند ناراحت نیستید؟گفت:اصلا، آنان برای آرمان انقلاب و دفاع از میهن راهی جبهه هاشده و شهید شدند.
وی افزود نه تنها مخالفتی با رفتنشان نداشتم که از این بابت خوشحال هم بودم و خودم هم توانستم در عملیات کربلای 5حاضر شوم .

حاج ابراهیم خلیلیان در توصیه به جوانان کشور گفت: شما  جوانان امروزی بی شک از شهدا که تمام و کمال دین خود به اسلام و انقلاب را ادا کردند وفادارتر و پایبند تر به اصول و ارزش ها هستید. خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنید و هرگز در برابر دشمنان ایران وانقلاب و اسلام نرمش به خرج ندهید.

 

 

\"KIAR-1392-6-SHAHID\"

\"KIAR-1392-6-SHAHID0\"

مرجع : کیاربیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۹:۵۹

2 Jan 2020