۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۶۸۴۲
12 تیرماه جاری

بروجن میزبان مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور می‎شود

رئیس هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور در تاریخ 12 تیرماه جاری در بروجن خبر داد.
بروجن میزبان مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، مریم خاکسار در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور از تاریخ ۱۲ تیرماه جاری در شهرستان بروجن آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات از فردا ۱۱ تیرماه وارد استان می‎شوند، گفت: ۹ تیم شرکت کننده در این مسابقات شامل استان‌های تهران، قم، اردبیل، مازندران، تبریز، کرمانشاه، خراسان رضوی و دو تیم از استان چهارمحال و بختیاری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

خاکسار ادامه داد: مسابقات سرکل کبدی آقایان برای دومین بار است که در کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار است که چهارمحال و بختیاری میزبانی برگزاری این مسابقات را برعهده دارد.

وی وضعیت تیم کبدی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه تنها چهار سال از آغاز فعالیت تیم کبدی استان می‌گذرد ولی با توجه به شرایط آب و هوایی، و شرایط جسمی و بدنی بازیکنان این رشته ورزشی رشد بسیار خوبی داشته است.

خاکسار از حضور دو تیم ۱۲ نفره در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها کشور خبر داد و گفت: این دو تیم از جمله بهترین‌ تیم‌ها هستند که مربی و سرپرست توانمندی هدایت تیم‌های استان را برعهده گرفته است.

این مسئول با اشاره به انواع کبدی که در استان فعال است، یادآور شد: در حال حاضر دو نوع کبدی سالنی پنج و هفت نفره در بخش مردان و زنان در این استان فعال است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۱:۲۹

26 Jan 2020