۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۴۱۲

پنج هزار جوان بروجنی عضو جمعیت جوانان هلال احمر هستند

پنج هزار جوان بروجنی عضو جمعیت جوانان هلال احمر هستند
به گزارش جهانبین نیوز ˈزیبا امیدی فرˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: جوانان عضو جمعیت جوان هلال احمر شهرستان در 50 تا60 کانون دانش آموزی، یک کانون روستایی، چهار کانون دانشجویی، دو کانون طلاب، 11 کانون غنچه های هلال،10 کانون پیشاهنگان، یک کانون آزاد و یک کانون جوان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: جوانان عضو جمعیت هلال احمر افرادی با قدرت بالای تفکر و دارای استقلال درونی هستند که با حمایت از آنها زمینه رشد و شکوفایی فراهم می شود.

مسوول امور جوانان جمعیت هلال احمر بروجن ادامه داد: جوانان عضو این نهاد غیر دولتی دارای روحیه لطیف و قدرت مدیریتی بالا هستند که در انجام کارهای بشردوستانه و امدادی هلال احمر خدمات ارزنده ای ارایه می کنند.

امیدی فر افزود: عضو گیری جوانان در سازمان جمعیت جوانان هلال احمر با شعار ˈهر خانه یک امدادگرˈ همیشه و در دو نوبت سال در هفته کاهش بلایای طبیعی و هفته هلال احمر انجام می شود.

وی، فعالیت امور جوانان هلال احمر را فعالیتی بشر دوستانه و کمک به همنوع، عنوان کرد و گفت: این فعالیت ها بیشتر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و امدادرسانی است که از سوی افراد زیر سن 29 سال اجرا می شود.

14 آبانماه 1326 سازمان جوانان هلال احمر تاسیس شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۳۱

11 Jan 2020