۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۶۵۶۳

احمدی‌نژاد در شهرکرد: برقراری عدالت می‎تواند جهان را نجات دهد

احمدی‌نژاد در شهرکرد: برقراری عدالت می‎تواند جهان را نجات دهد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، محمود احمدی‌نژاد دیروز شنبه در سفر خود به این استان گفت: ایران اسلامی باید به سرعت به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند و به یک الگوی والایی از پیشرفت برای همه کشورهای جهان تبدیل شود.
وی افزود: لازمه تحقق این مهم کار و تلاش و همت است و باید تا می‎توان در این رابطه کوشش کرد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: البته موانعی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که نمی‌گذارد ما پیشرفت کنیم اما با همدلی، کار و تلاش و برقراری عدالت می‎توان به این هدف والای خود دست پیدا کرد.
رئیس جمهور، عدالت را به ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد تعریف کرد و گفت: باید همه فرصت‌های یکسانی داشته باشند تا بتوانند در سایه این فرصت توانمندی‎ها و استعدادهای خود را شکوفا کنند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: عدالت اکسیری است که می‎تواند توانایی‌های انسان‌ها راشکوفا کند و به وسیله آن همه افراد دیده شوند.
وی با بیان اینکه عدالت هنوز به طور کامل در کشور اجرا نشده است، اظهار کرد: این امر به لیل این است که اجرای عدالت از سخت‌ترین کارهاست.
رئیس جمهور با بیان اینکه برقراری عدالت می‎تواند جهان را نجات دهد، افزود: خوشبختانه ملت ایران عمیقا به عدالت باور دارد.
احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده این استان طی این سفر، اظهار کرد: امروز 20 پروژه به بهره‌برداری رسید و کلنگ یک منطقه ویژه اقتصادی زده شد.
وی ادامه داد: افتتاح کارخانه شیرخشک پگاه، بهره‎برداری از تونل دوم رخ، افتتاح پروژه‌های مسکن مهر و کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی از مهمترین این پروژه‌ها بود.
احمدی‎نژاد در ادامه با اشاره به جایگاه این استان در کشور، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی در قلب کشور است و زیباترین طبیعت کشور را داراست.
وی افزود: این استان به لحاظ منابع طبیعی، معادن، جنگل‎ها و زمین‌های حاصلخیز و از این بالاتر به لحاظ نیروی انسانی و فرهنگی یک استان بکر، یک دست و متعالی است.
احمدی‌نژاد ادامه داد: شجاعت و پای‌بندی به آرمان‌های الهی، فداکاری در راه استقلال و عظمت ایران، ایمان ناب، اراده قوی و اندیشه بلند از مهمترین ویژگی‌های مردم این استان است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۲:۲۷

27 Dec 2019