۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۳۴۷۴
معاون بهداشت، امداد و آموزش پزشکي سپاه پاسداران:

رشادت‌هاي مدافعان حرم توطئه‌هاي داعشي‌ها را نقش برآب کرد

معاون بهداشت، امداد و آموزش پزشکي سپاه پاسداران گفت: با رشادت هاي دلير مردان ايران اسلامي و مدافعان حرم تمام نقشه هاي دشمنان و به خصوص داعشي ها نقش برآب شد.
رشادت‌هاي مدافعان حرم توطئه‌هاي داعشي‌ها را نقش برآب کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ احمد عبدالهي معاون بهداشت و امداد و آموزش سپاه پاسداران اظهار کرد: اگر به شرايط فعلي که در جهان رقم مي خورد نگاه بياندازيد خواهيد ديد که ايران اسلامي بنا به فرموده امام روز به روز به عظمت و موفقيت دست پيدا خواهد کرد.

وي تصريح کرد: اين روزها در جاي جاي جغرافياي اسلام شاهد موفقيت ها و ورق هاي پيروزي آن در مقابل استکبار جهانيان هستيم.

وي يادآور شد: در سوريه بعد از فتح حلب ديگر رمق داعشي ها و برنامه ريزي هاي آن ها کم شد و تحرکات سياسي در منطقه مثل گذشته پررنگ نيست.

عبدالهي افزود: دشمن براي انتخابات سال آينده نقشه هاي زيادي کشيده اما به لطف خدا و هوشياري رهبر نقشه هاي آن ها يکي يکي ناکام مي ماند.

کشور نبايد دچار اختلاف و دوقطبي شود

معاون بهداشت، امداد و آموزش پزشکي سپاه پاسداران گفت: امروز رهبري و سپاه پاسداران و نهادهايي که پشت ولايت فقيه هستند مقابل تمام ضربات و لطمه هاي دشمن ايستاده و نمي گذارند اهداف شوم‌شان به نتيجه برسد.

دکتر عبدالهي با اشاره به اينکه وظيفه ما اين است که هوشيار باشيم و مردم را نيز آگاه کنيم بيان داشت: ما وظيفه داريم در کنار انجام و رسالت پاسداري مراقب حرکت هاي دشمن باشيم مبادا ما غفلت زده وارد بازي هاي دشمن شويم.

وي تاکيد کرد: ما بايد همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبري بوده و انتخابات پر شور و حداکثري را به نفع و تقويت نظام رقم بزنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۳۴

2 Jan 2020