:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شهدا نماد فضيلت و مظهر سربلندي ايران اسلامي هستند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۸۴۲۴
امام جمعه لردگان:

شهدا نماد فضيلت و مظهر سربلندي ايران اسلامي هستند

امام جمعه لردگان گفت: همه ملت ايران اسلامي مديون خون شهدا بوده و وظيفه دارند پيروان راستين راه آنان باشند.
شهدا نماد فضيلت و مظهر سربلندي ايران اسلامي هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در مراسم يادواره شهداي پايگاه بسيج شهيد باهنر مصلاي اولي الامر لردگان گفت: درباره مقام شهيد صحبت ها و روايات زياد است؛ مقام شهيد مقام والايي است و از نظر اسلام کسي که براي تعالي اسلام و در راه قرآن براي برقراري ارزش ها جانش را از دست بدهد و خونش روي زمين ريخته شود به عالي ترين درجه انسانيت و مقام کمال مي رسد.

وي افزود: مَثَل شهيد، مثل شمع است، شمع مي سوزد و خاکستر مي شود تا ديگران در اثر نورش زنده بمانند.

تاج زاد با اشاره به سخن حضرت محمد (ص) بيان داشت، هيچ قطره اي در نزد خداوند متعال از قطره خون شهيدي که روي زمين ريخته مي شود بالاتر نيست.

وي گفت: شهيدان، نماد فضيلت و مظهر سربلندي ايران اسلامي هستند و از برکت خون شهدا، پرچم جمهوري اسلامي ايران به اهتزاز درآمد.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: امروز مسلمانان جهان براي حکومت اسلامي مي جنگند؛ ولي ما روي سفره حکومت اسلامي نشسته ايم و آن هم به برکت خون همين شهدا است.

وي بيان داشت: شهدا درس ايثارگري، فداکاري، عزت، شهادت، شهامت و... را به ما آموختند؛ آنها جانشان را در راه خداوند و حفظ ارزش هاي اسلام از دست دادند تا ما به راحتي در حکومت اسلامي و با امنيتي کامل زندگي کنيم و به تعبير مقام معظم رهبري تا ابد بايد مديون خون شهدا باشيم.
 
تاج زاد زنده نگه‌داشتن ياد شهدا را از اهم وظايف مردم و مسؤولان دانست و بيان کرد: شهدا به خوبي توانستند از استقلال، آزادي و اسلام محافظت کنند و امروز تکريم شهداي والامقام، سبب برکت جامعه اسلامي مي شود. مسئولان بايد بدانند براي هر پست مسئوليتي خون 70 شهيد ريخته شد لذا لازم است با حفظ ارزش هاي اسلام اين جايگاه ها را نگه  بداريم و ياد و نام شهدا را هميشه زنده بداريم.

 وي در پايان بيان داشت: برگزاري يادواره هاي شهدا يعني تطهير کردن روح و جان خودمان وگرنه شهدا هيچ نيازي به ما ندارند بلکه ما به شهدا نياز داريم و با حضور در اين يادواره ها آمده ايم تا دست به دامان شهدا باشيم تا رشد و ارتقاء پيدا کنيم.






 

انتهاي پیام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۳:۵۴

7 Jan 2020