۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۱۴۹۴
استاندار چهارمحال و بختياري:

ضرورت فعاليت قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا در پروژه هاي عمراني

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فعاليت قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء در پروژه هاي عمراني اين استان بايد بيشتر شود که اين امر سرعت بخشي به بهره برداري از پروژه ها است.
ضرورت فعاليت قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا در پروژه هاي عمراني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با سردار عبادالله عبداللهي، فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء تأكيد كرد: گسترش فعاليت هاي عمراني اين قرارگاه در چهارمحال و بختياري باعث سرعت بخشي به روند تكميل و بهره برداري از پروژه هاي اين حوزه مي شود.

وي افزود: مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري به منظور تسهيل شرايط براي تسريع در اجراي پروژه هاي عمراني اين استان از سوي قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء آمادگي لازم را دارند.

سليماني دشتكي همچنين در نشست مشترك استانداران با رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي و معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري افزود: تامين تسهيلات طرح هاي معرفي شده قبلي در بخش هاي مختلف ضروري است.

وي بيان داشت: توسعه متوازن در استان هاي مختلف كشور باعث جلوگيري از مهاجرت بي رويه به شهرها، كاهش حاشيه نشيني و رونق توليد در مناطق روستايي و عشايري مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۹:۱۲

9 Feb 2020