۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۵۴۷۴

وقتی که دشمن را به خانه راه می دهیم

برعکس آنچه بسیاری از افراد فکر می کنند ماهواره و شبکه های اینترنتی به ظاهر اجتماعی در واقع ضد اجتماعی هستند و شما را به غریبه ها نزدیک و از آشنایان خود دور می کنند.
وقتی که دشمن را به خانه راه می دهیم
به گزارش جهان بین، مسئله ای که شاید کمتر به آن توجه می شود این است که فارق از همه ی مسائل و مضرات ماهواره ما با خرید و استفاده از ماهواره در واقع دشمن را به خانه ی خود راه داده ایم.

با خون و چنگ و دندان،دشمن ز خانه راندیم
اما به ماهواره تا خانه اش کشاندیم

حالا اگر محتوای برنامه های ماهواره ای که اکثراً توسط دشمنان ایران و اسلام تولید می شوند را نادیده بگیریم باز هم نمی توانیم از اثرات مخرب ماهواره بگذریم.

هزاران شبکه ماهواره ای در هر ساعت از شبانه روز برای شما برنامه دارند و اکثر این برنامه ها هم در ساعات انتهایی شب است (و متاسفانه صداوسیمای ما هم بیشتر برنامه هایش را در ساعات انتهایی شب قرار می دهد) با این اوصاف شما با تماشای برنامه های جذاب ماهواره باید از خواب و خوراک خود بزنید و گاهی تا پاسی از نیمه شب پای ماهواره خواهید نشست، در این صورت کمترین پیامد این کار به هم ریختن برنامه های شما،بی نظمی در کارها، افسردگی و بی حوصلگی به سبب تماشای زیاد این برنامه ها و از دست دادن آرزو ها و اهداف بلند مدت می باشد.

یکی دیگر از مضرات بسیار مهم ماهواره غیراجتماعی کردن افراد است، برعکس آنچه بسیاری از افراد فکر می کنند ماهواره و شبکه های اینترنتی به ظاهر اجتماعی در واقع ضد اجتماعی هستند و شما را به غریبه ها نزدیک و از آشنایان خود دور می کنند،با دلبستگی به ماهواره کم کم مشاهده خواهید کرد که از جمع دوستان و آشنایان دور شده اید و بیشتر وقتتان را صرف تماشای برنامه های ماهواره می کنید.

فراموش نکنید که سازندگان برنامه های ماهواره ای سابقه ای بسیار طولانی در امر رسانه دارند و قدیمی ترین و قدرتمند ترین رسانه ها در دست آن هاست و برای آن ها کنترل کردن شما بسیار ساده است پس فریب نخوریم.

رضا طهماسبی قرابی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۶:۵۲

16 Jan 2020