۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۶۰۹۴
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

ماهواره اثر سوء موادمخدر را دوچندان کرده است/ نگذاریم انتخابات همدلی را از بین ببرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت خوبی در استان هم در بین مردم و هم در بین مسئولین حکم‌فرماست و نباید اجازه دهیم که این هم‌دلی به بهانه انتخابات خراب شود.
ماهواره اثر سوء موادمخدر را دوچندان کرده است/ نگذاریم انتخابات همدلی را از بین ببرد
به گزارش جهانبین نیوز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروزه مبارزه با موادمخدر به واسطه اثرات ماهواره‌، بی‌کاری، برخی مسائل نادرست علمی و... بسیار پیچیده شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود میان دستگاه‌ها در این استان افزود: هیچ دستگاهی نمی‌تواند به تنهایی کار کند و علاوه‌بر اینکه وحدت‌، هم‌دلی و هم‌زبانی خوبی در استان داریم باز هم شاهد مشکلاتی در بین دستگاه‌ها هستیم.

سلیمانی در ادامه به انتخابات اشاره و بیان داشت: در بحث انتخابات باید توجه داشته باشیم؛ نحوه تبلیغات نامزدها، چگونگی حضور مردم در پای صندوق‌ها و انتخاب مردم به هم‌دلی و وحدت حاکم در جامعه آسیب نرساند.

وی با بیان اینکه در بحث انتخابات افراد مواضع جداگانه به خود نگیرند افزود: همه ما اگر قانون را در همه موارد لحاظ کنیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

سلیمانی با اشاره به تقویت نیروهای استانی که در سطح کلان کشوری فعال هستند عنوان داشت: متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که این افراد به جای تقویت، تخریب و تضعیف می‌شوند.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی نباید در مسائلی که به آنها مربوط نیست دخالت کنند.

سلیمانی تاکید کرد: وحدت خوبی در استان هم در بین مردم و هم در بین مسئولین حکم‌فرماست و نباید اجازه دهیم که این هم‌دلی به بهانه انتخابات خراب شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۴۱

27 Dec 2019