:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اقتصاد مقاومتی با کاهش هزینه‌ها در شهرداری شهرکرد راهبردی می‌شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۸۰۷۴
شهردار شهرکرد:

اقتصاد مقاومتی با کاهش هزینه‌ها در شهرداری شهرکرد راهبردی می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: اقدامات و برنامه‌های امسال در شهرداری شهرکرد براساس اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرا می‌شود و سعی داریم اقتصاد مقاومتي را با مديريت كاهش هزينه در این شهرداری راهبردي کنیم.
اقتصاد مقاومتی با کاهش هزینه‌ها در شهرداری شهرکرد راهبردی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ نورالله غلامیان شهردار شهرکرد ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۵از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال به زودی مجموعه برنامه‌های حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به منظور تحقق شعار سال تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های امسال در شهرداری شهرکرد براساس اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرا می‌شود تصریح کرد: سعی داریم اقتصاد مقاومتي را با مديريت كاهش هزينه در این شهرداری راهبردي کنیم.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: گام برداشتن به سوي اقتصاد مقاومتي در شهرداری مي‌تواند بستر مناسبي براي هزينه‌كرد صحيح و كاهش هزينه‌هاي مدیریت شهري باشد.

غلامیان یادآور شد: شهرها بستر اصلي براي اجرا و عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي هستند و برای تخقق این امر نيازمند پيش‌نيازهايی دقيقي است و از همین‌رو است که شهرداري و شوراي اسلامی شهر در مرکز این استان بر آنها اهتمام ويژه‌اي دارند.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید علاوه‌بر آنکه هزینه‌ها در شهرها مدیریت می‌شوند به سوی منابع درآمدهای پایدار گام برداریم اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوع باید مورد توجه جدی مدیران شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه قرار گیرد.

غلامیان بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های منظم، توجه و رسیدگی به خواسته‌های شهروندان، انتقادپذیری و برخورد صحیح با ارباب‌رجوع توسط پرسنل شهرداری در سال جدید بسیار مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.

وی افزود: بودجه مصوب سال جاری شهرداری شهرکرد یک هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است که تکمیل و اجرای پروژه های جدید عمرانی، آسفالت معابر، توسعه و نگهداری پارکها و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و انجام فعالیت های فرهنگی را می‌توان ازجمله مهمترین اولویت‌های تصویب بودجه ۹۵ شهرداری بیان کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۳۵

3 Mar 2020