۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۳۳۰۱۴
در چهارمحال و بختیاری

دعوت و ارشاد ۲۰ نفر از فریب خوردگان جریان معاند نظام، در فضای سایبری

یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو روز گذشته ۲۰ نفر از فعالین سایبری که خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف جریان معاند نظام در شبکه های اجتماعی فعالیت و اقدام به عضوگیری کرده بودند، مورد ارشاد قرار گرفتند.
دعوت و ارشاد ۲۰ نفر از فریب خوردگان جریان معاند نظام، در فضای سایبری
 یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: طی دو روز گذشته ۲۰ نفر از فعالین سایبری که خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف جریان معاند نظام در شبکه های اجتماعی فعالیت و اقدام به عضوگیری کرده بودند، ضمن دعوت، مورد ارشاد قرار گرفتند.

وی بیان داشت: سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در راستای جذب حداکثری، ضمن رصد مداوم فضای سایبری و بلاخص شبکه های اجتماعی و فضای حقیقی استان ضمن برخورد قاطع با افراد معدود مغرض و فرصت طلب که در راستای منافع دشمنان نظام و انقلاب فعالیت دارند، سایر افرادی که از روی ناآگاهی جذب این شبکه ها می شوند، ضمن دعوت، در فضایی دوستانه مورد ارشاد قرار می گیرند.

به گفته این منبع آگاه برخورد ارشادی بسیار اثرگذار بوده و در بیشتر موارد، منجر به تغییر رفتار مرتکبین و ابراز ندامت از فعالیت های گذشته شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۳۷

26 Dec 2019