۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۳۱۰۳۴
در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد

سوگواره احلي من العسل برگزار مي شود

همزمان با سراسر کشور، پنجمين سوگواره «احلي من العسل» در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
سوگواره احلي من العسل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ همايش بزرگ نوجوانان عاشورايي با عنوان سوگواره «احلي من العسل» امروز در محل مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

کاظم احمدي در مصاحبه با منطقه آزاد گفت: سخنراني، نوحه سرايي مداحان نوجوان و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد از بخش هاي اين برنامه است که به صورت مستقيم از شبکه استاني سيماي جهان بين و همچنين شبکه هاي سراسري پخش خواهد شد.

وي، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و پاسداشت حماسه آفريني هاي شهداي دشت کربلا به ويژه حضرت قاسم بن الحسن (ع) با هدف الگوگيري نسل آينده ساز ايران اسلامي را از اهداف اين سوگواره بيان کرد.

به گفته احمدي؛ سال گذشته شهرکرد با کسب رتبه برتر در برگزاري سوگواره احلي من العسل در بين مراکز استانها، مورد تقدير معاونت فرهنگي وزارت آموزش و پرورش و ستاد مرکزي هيئت رزمندگان اسلام قرار گرفت.

کاظم احمدي در پايان به کشوري بودن اين سوگواره که براي پنجمين بار در استان برگزار مي شود اشاره کرد و بيان داشت: ششمين روز از ماه محرم به بزرگداشت و ذکر مناقب و مصائب حضرت قاسم‌ ابن الحسن (عليه السلام) اختصاص يافته است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۹:۳۰

1 Jan 2020