۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۰۲۲۴
امام جمعه لردگان؛

انتقادها بايد در چارچوب منطق، صحيح و دلسوزانه باشد

امام جمعه لردگان: هر دولتي در حد توانش کار کرده و بي انصافي است که بگوئيم کار نکرده، تلاش هر دولتي بستگي به توانش دارد و به همان اندازه توانش مشکلات مردم را بر طرف مي کند .
انتقادها بايد در چارچوب منطق، صحيح و دلسوزانه باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري  امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، ضمن تجليل از مقام شهيدان رجايي و باهنرگفت: همه دولت ها براي ملت ها خدماتي داشته اند و هيچگاه نبايد بين مردم و دولت بي اعتمادي ايجاد شود .

وي افزود: انتقادها بايد در چارچوب منطقي باشد و انتقاد صحيح و دلسوزانه ضرري ندارد؛ اما نبايد انتقاد ها جنبه تخريبي داشته باشند، چون هم به ضرر ملت هست و هم به ضرر دولت .

انصاري با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب با هيات دولت فرمودند: انتقاد بايستي سازنده و منصفانه باشد در انتقادات به دولت بي انصافي نکنيد، انتقاد خدمت است و تخريب خيانت است به دولت و نظام و کشور انتقاد برادرانه باشد بگونه اي باشد که اعتماد مردم را از بين نبرد و نيش زدن و تضعيف درست نيست، دولتها نبايد به همديگر نيش بزنند بد گوئي از همديگر خلاف مضامين اسلام است.

انصاري در خصوص روز مسجد گفت: مساجد بايد مشکل‌گشاي مردم باشند و پايگاه هاي وحدت و يکپارچگي، صفا و صميت باشند.

وي افزود: مساجد بايد طوري باشند که مسائل سياسي، اقتصادي و اجتماعي مردم را بالا ببرند .

انصاري به سخن امام راحل اشاره داشت و گفت: امام خميني (ره) فرمودند، مسجد سنگر است و سنگر ها را حفظ کنيد اگر اين سنگر ها رها شوند دشمن نفوذ مي کند .

 خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع ائمه جمعه تهران گفت: معظم له، مساجد را پايگاه «اجتماع، مشورت، مقاومت، برنامه‌ريزي و حركت اجتماعي و فرهنگي» خواندند .

 وي در بخش ديگر سخنان خود از ورزشکاران، که براي نظام جمهوري اسلامي ايران افتخار و مدال آفريدند تقدير و تشکر نمود و گفت: خصوصا از آن بانوي ورزشكار كه نشانه‌ي افتخارآميز پوشش و حجاب زن ايراني را به رخ همه ي جهانيان كشاند و با حجاب كامل در پيشاني كاروان درخشيد، قدرداني و تشکر کردند .

انصاري در پيان افزود: اميد است ورزشكاران و همه مردم  با رعايت اخلاق اسلامي در عرصه‌هاي مختلف زندگي و پايبندي به ارزش‌هاي اسلامي در عرصه ورزش، الگويي مناسب براي جوانان كشور باشند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۱:۵۶

30 Dec 2019