۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۰۹۵۴

هيئت رزمندگان شهربن راه اندازي شد

هيئت رزمندگان شهر بن در قالب کليه ي بسيجيان،رزمندگان،پيشکسوتان شهرستان بن راه اندازي شد.
هيئت رزمندگان شهربن راه اندازي شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ نياز علي حيدري مسئول هيئت رزمندگان شهربن در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت :ماه محرم که ايام عزاداري سيد و سالار شهيدان امام حسين(ع) و اصحاب ايشان است، همواره مورد توجه امامان معصوم(ع) قرار داشت و شيعيان و محبان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) اين سيره را نسل به نسل ادامه دادند تا جايي که عزاداري بر مصيبت امام حسين(ع) و ساير اهل عترت(ع) جزئي از فرهنگ شيعيان شد.

وي افزود : هيئت رزمندگان شهر بن در قالب کليه ي بسيجيان،رزمندگان،پيشکسوتان با محوريت رزمندگان شهرستان وبسيجيان شهرستان راه اندازي شدهاست.

وي هدف اوليه ي هيئت را عرض ارادت و احترام به ساحت مقدس ائمه اطهار دانشت و گفت : در رأس آن ها آقا ابا عبدالله الحسين درايام محرم و در طول سال اين هيئت برنامه خواهد داشت.

حيدري افزود : هدف دوم اين هيئت رساندن فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگهداشتن ياد و خاطره ي شهدا و حفظ انسجام رزمندگان و پيشکسوتان مي باشد،چون در دفاع مقدس همه ي رزمندگان عزيز و شهداي ما هيئت هايي در قالب عزاداري در جبهه و پشت جبهه در بين مردم باروحيه ي جهادي و انقلابي مراسم و عزاداري برگزار مي کردند.

وي ادامه داد: هدف سوم عزاداري و برنامه ريزي ساليانه ي هيئت به مناسبت هاي مختلف که متعاقبا اعلام خواهد شد در اين هيئت مراسم عزاداري با پشتيباني ساير هيئت ها در طول سال برنامه خواهد داشت.

وي ضمن دعوت از تمامي رزمندگان ،پيشکسوتان و مردم عزيز شهر بن گفت:برنامه ي امسال دهه ي اول محرم برگزاري ده شب مراسم عزاداري در مسجد جامع شهر بن همراه با برگزاري نماز جماعت و سخنراني خواهد بود.
انتهاي پيام/۵۶۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۰۴

30 Dec 2019