۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۴۵۶۴
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ

هفته دفاع مقدس گنجينه اي از ارزشها را در خود جاي داده است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ برنامه هاي هفته دفاع مقدس اين شهرستان را تشريح کرد.
هفته دفاع مقدس گنجينه اي از ارزشها را در خود جاي داده است
به گزارش جهانبین، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، از برگزاري رزمايش بزرگ الي بيت المقدس 4 با حضور گردان هاي ببت المقدس و امام حسين (ع) در بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.

سرهنگ کرم نظري با گراميداشت ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، آن را مرهون فداکاري شهدا جانبازان و اسراء دانست.

نظري گفت: ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کوهرنگ در راستاي تکريم و بزرگداشت مناسبت هاي غرور آفرين انقلاب اسلامي از جمله هفته دفاع مقدس که گنجينه اي از ارزشها را در خود جاي داده است، برنامه هاي شاخص و محوري و اثربخشي را برنامه ريزي نموده که از مهمترين آنها مي توان به سازماندهي و اعزام دو گردان به مرکز استان و رزمايش بزرگ الي بيت المقدس 4 در بخش بازفت اشاره کرد.

سرهنگ کرم نظري با بيان اينکه نمي شود حق مطلب را در اجراي اين برنامه ادا کرد افزود: سازماندهي و اعزام دو گردان رژه رونده به مرکز استان در  اولين روز هفته دفاع مقدس با لباس محلي اولين اقدام در برنامه هاي دفاع مقدس است.

وي در ادامه اظهار داشت: برگزاري رزمايش الي بيت المقدس 4 با حضور گردان هاي بيت المقدس و امام حسين (ع) در اين ايام غرور آفرين در بخش بازفت به مدت دو روز در تاريخ 2 و 3 مهر به منظور حفظ آمادگي و ارتقاء سطح توان در نيروهاي دفاعي با احراي طرح هاي دفاع از کوي و برزن بسوي پدافند غير عامل، مردم داري با ايجاد بيمارستان  صحرايي با استفاده از پزشکان متخصص و عمومي به جهت خدمت رساني در امور بهداشتي و سلامت مردم عزيز بخش بازفت با همکاري جامعه پزشکي استان مهمترين برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهرنگ است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ برگزاري يادواره شهداي گرانقدر و عزيز روستاي ميهه در روز 5 مهرماه با استفاده از سخنران کشور از ديگر برنامه هاي دفاع مقدس دانست خاطر نشان کرد: به منظور تکريم و بزرگداشت مقام شامخ شهدا که با اجراي اين يادواره به استقبال رويداد فرهنگي استان که همان برگزاري کنگره 2400 شهيد استان در مهرماه برگزار مي شود مي رويم.

سرهنگ کرم نظري، برگزاري نشست روشنگري از ديگر برنامه هاي هفته دفاع مقدس دانست و از همه ي مردم خواست در برنامه هاي هفته دفاع مقدس حضور يابند.

انتهاي پيام1020ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۵:۴۵

1 Jan 2020