۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۲۵۸۴
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

اینکه دشمنان فکر می کنند با جنگ نیابتی می توانند به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است

ما ایستاده ایم، مردم ایستاده اند و هرگز امکان ندارد که دشمنان به اهداف شومشان برسند. اینکه دشمنان فکر می کنند با جنگ نیابتی می توانند به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است و ابدا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.
اینکه دشمنان فکر می کنند با جنگ نیابتی می توانند به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در مراسم نصب پرچم حضرت اباالفضل(ع) در میدان امام حسین(ع) شهرکرد با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان گفت: در کشور یمن هر چه بیشتر بمب بر سر مردم ریخت می¬شود بیداری شان بیشتر و عمیق تر می شود. همچنین مردم لبنان، سوریه و عراق هم با وجود ظلم ها و مظلومیت ها همچنان مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی افزود: اگر امروز دشمن بر فشار، تحریم، پرورش و گسترش ترور و ترویسم در منطقه و حمایت آن می افزاید هیچ یک نشانه قدرت او نیست بلکه هر روز در حال تضعیف است و اسلام پیروز نهایی این میدان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با تبیین درس مقاومت در مکتب امیرالمومنین و امام حسین(ع) گفت: بسیجیان، پاسداران، ارتشیان و همه ملت ایران درس مقاومت را از این مکتب گرفته اند که با جنود الهی همراهند و به تعبیر امیرالمومنین کوه¬ها متلاشی می شوند ولی لشکریان اسلام متزلزل نمی شوند. اینها درس مقاومت را از مکتب و سیره عمل اباعبدالله و امیرالمومنین آموخته اند و این است که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ما ایستاده ایم، مردم ایستاده اند و هرگز امکان ندارد که دشمنان به اهداف شومشان برسند. اینکه دشمنان سعی می کنند با جنگ نیابتی به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است و ابدا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

وی در پایان با تاکید مجدد بر مقاومت ملت ایران گفت: هر چه تهدید بیشتر شود مقاومت و ایستادگی ما بیشتر می شود و این بیداری اسلامی است که پیروز است و این تجربه ۳۶ ساله انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

بسیجی
جنگ نیابتی دقیقا یعنی چه

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۰:۰۸

1 Feb 2020