۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۳۵۶۴
به مناسبت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري

مسئولين و دانش آموزان اردلي هفته منابع طبيعي را گرامي داشتند

مسئولين و دانش آموزان شهرستان اردل با کاشت نهال در مدارس و پارک دزپارت هفته منابع طبيعي را گرامي داشتند.
مسئولين و دانش آموزان اردلي هفته منابع طبيعي را گرامي داشتند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همزمان با اولين روز از هفته گراميداشت منابع طبيعي آئين زنگ طبيعت با حضور مسئولين شهرستان در مدرسه در دبستان شهيد يوسف پور روستاي دهکهنه روگر شهرستان اردل به صدا درآمد.

 
سليمان بهمني رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با گراميداشت هفته منابع طبيعي گفت: زنگ طبيعت امروز در مدارس نواخته شد تا نسل آينده بيشتر با مفاهيم و مباني صيانت از طبيعت، محيط زيست و مولفه هاي سالم زيستن و حفظ و حراست از موهبت هاي الهي آشنا شود.

بهمني افزود: هفته منابع طبيعي فرصتي مناسب در جهت احترام به محيط زيست و منابع طبيعي و احياي آن و نيز ترويج فرهنگ درختکاري و حفاظت از عرصه هاي طبيعي است.

وي به نقش تشکل هاي مردم نهاد در حراست و صيانت از عرصه هاي طبيعي نيز اشاره کرد و گفت: تشکل هاي زيست محيطي نيز بايد در حفاظت و حراست از منابع طبيعي و جنگلها داراي نقشي مشخص و شفاف باشند، چرا که بدون مشارکت آنها کار چنداني در اين حوزه پيش نخواهد رفت.

فرماندار،بخشدار مرکزي رئيس آموزش و و رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در اين مراسم همراه دانش آموزان و کارکنان اين مدرسه با حضور در فضاي سبز تازه احداث شده در جنب اين مدرسه به کاشت نهال پرداختند.

همچنين آئين درختکاري نيز با حضور مسؤلان شهرستان در پارک دزپارت شهر اردل برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۵۴

26 Jan 2020