۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۱۵۸۴
رئیس بانک انصار استان:

سوگواره هنرهای عاشورایی، دریچه جدیدی از زیبایی های عاشورا

ریاست بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری گفت: سوگواره هنرهای عاشورایی دریچه جدیدی از زیبایی های عاشورا است.
سوگواره هنرهای عاشورایی، دریچه جدیدی از زیبایی های عاشورا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ رحمت الله کریمی در دیدار با مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و دبیر سوگواره هنرهای عاشورایی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری اولین سوگواره هنرهای عاشورایی در استان گفت: این رویداد فرهنگی و هنری در جهت تولید آثار عاشورایی ارزشمند و ضروری بود.

ریاست بانک انصار استان چهارمحال وبختیاری سوگواره هنرهای عاشورایی را تابلویی جامع از زیبایی های حماسه حسینی دانست و گفت: انسان با مشاهده تصاویر و آثار هنری هنرمندان که با موضوع عاشورای حسینی خلق شده است، دریچه های جدیدی از زیبایی های عاشورا و عرض ارادت مردم به سرور شهیدان عالم را در مقابل خود می بیند.

وی معرفی آیین های مختلف عزداری سید و سالار شهیدان که در اقصی نقاط کشور برگزار می شود را از دیگر آثار و برکات این رویداد فرهنگی و هنری برشمرد و اضافه کرد: می بایست ابعاد مختلف حماسه حسینی با هنرنمایی و تولیدات هنرمندان برای مردم تبیین شود.

در ابتدای این دیدار بهرام شمسی پور به بیان گزارش از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری اولین سوگواره هنرهای عاشورایی پرداخت.

وی از ارسال بیش از ۲۰۰۷ اثر به دبیرخانه این سوگواره خبرداد و افزود: از مجموع آثار رسیده ۵۰ اثر در بخش عکس و ۱۶ اثر در بخش پوستربه عنوان آثار منتخب برگزیده شده است که آثار برتر در محل نگارخانه شهید شهرانی در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

شمسی پور ابراز امیدواری کرد با مساعدت حامیان این سوگواره مراسم اختتامیه این رویداد ارزشی در آینده ای نزدیک برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۳:۳۴

1 Feb 2020