۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۷۵۲۴
مدير مرکز آتش نشاني بروجن خبر داد

نجات بانوي بروجني از چاه 20 متري/آتش سوزي خودروي پرايد مهار شد

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن از مهار آتش سوزي خودروي پرايد در گردنه قاميشلو خبر داد و گفت: بانوي جوان که در چاه ۲۰ متري آب سقوط کرده بود با تلاش آتشنشانان نجات يافت.
نجات بانوي بروجني از چاه 20 متري/آتش سوزي خودروي پرايد مهار شد
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعیل یزدانی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طي تماس تلفني با سامانه ۱۲۵ سقوط بانوي جوان به چاه ۲۰ متري آب در محله شهدا به فرماندهي آتش نشاني بروجن گزارش شد.

يزداني اضافه کرد: پس از دريافت پيام سريعا دو اکيپ امداد و نجات و پشتيباني ايستگاه مرکزي آتش نشاني بروجن به محل حادثه اعزام شدند.

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن افزود: آتش نشانان با همکاري اهالي ساختمان فرد سقوط کرده در چاه آب را نجات دادند.

آتش سوزي خودروي پرايد مهار شد

يزداني گفت: در حادثه ديگر طي تماس تلفني با سامانه ۱۲۵واژگوني سواري پرايد و شعله ور شدن آن در محور بروجن-اصفهان (گردنه قاميشلو) به مرکز آتش نشاني بروجن اعلام شد.

وي اضافه کرد: پس از دريافت پيام بلافاصله اکيپ اطفاء حريق ايستگاه مرکزي مرکز آتش نشاني بروجن به محل حادثه اعزام و حريق را اطفاء کردند.

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ادامه داد: خوشبختانه سرنشينان قبل از شعله ور شدن آتش از خودرو خارج شده بودند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۰:۱۹

18 Jan 2020