۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۴۳۷۴
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

افتتاح پالايشگاه بندرعباس از افتخارات قرارگاه خاتم الانبياء در اقتصاد مقاومتي است

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان کوهرنگ گفت: يکي از افتخارات سپاه در تحقق اقتصاد مقاومتي را افتتاح پالايشگاه بندرعباس و توليد تمام بنزين نياز داخل با گواهينامه يورو چهار توسط قرارگاه سازندگي خاتم سپاه کشور دانست و افتتاح آن را به ملت شريف ايران تبريک گفت.
افتتاح پالايشگاه بندرعباس از افتخارات قرارگاه خاتم الانبياء در اقتصاد مقاومتي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان کوهرنگ در سخنراني بين خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان ضمن گراميداشت هفته بسيج سازندگي به بيان بخشي از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در تحقق منويات مقام معظم رهبري در حوزه اقتصاد مقاومتي انجام داده است، پرداخت.

سرهنگ نظري يکي از افتخارات سپاه در تحقق اقتصاد مقاومتي را افتتاح پالايشگاه بندرعباس و توليد تمام بنزين نياز داخل با گواهينامه يورو چهار توسط قرارگاه سازندگي خاتم سپاه کشور دانست و افتتاح آن را به ملت شريف ايران تبريک گفت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به انجام فعاليت‌هاي گسترده بسيج سازندگي در کوهرنگ در حوزه واگذاري تسهيلات اشتغال بومي و خودکفايي مناطق روستايي اين شهرستان اشاره کرد و از جوانان با استعداد  براي تحقق شعار سال  دعوت به همکاري نمود.

وي خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال بسيج سازندگي براي اشتغال جوانان و راه‌اندازي کارگاه‌هاي زودبازده وام‌هايي در نظر گرفته که متقاضيان در صورت داشتن شرايط لازم از آن استفاده کنند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۴۰

3 Jan 2020